DynaCore Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Nå har jeg lett lenge.. Finner faen ikke baklykte til min 323f 1991 mod. Vet du av noe, hva som helst egentlig, karbon, lexus etc...? Er også på utkikk etter speil med adapter!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 buuump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 enkelt og greit, det finnes ikke til bilene våres :) nærmeste du kommer er å lage noe slikt selv: og jeg syntes det er MYE bedre å beholde slik de er! de er feite de! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 kjipt... Det som er at mine er dårlige/slitte...vet egentlig ikke hvorfor.. Men har du erfaring med lakkering/toning da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 vil du lage dine egne, så har realcar.se lysbygg satser, er jo en mulighet. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Har virkelig sansen for disse hjemmelagde Lagt "litt" arbeid i for å si det slik :) Orginale lykter får du kjøpt på huggern. EDIT: Speil kan kjøpes her - jeoentje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg