KaffeKarsK Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Skal bytte speilene på min Audi 80 B3.. men jeg finner ingen rundt om kring på webshoppene.. vet at speilet sitter fast i døren, men jeg har hørt om flere som har brukt en såkalt speiladapter.. Noen som vet noe om dette? Og kanskje vet hvor jeg kan få tak i? Siter [o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998 [x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT] [x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt] [x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT] [x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Vet om folk som har montert speilene i framkant av ruten (slik som på de fleste biler), men da må jo hullene i døra tettes osv osv... litt arbeid med andre ord, men slettes ikke umulig. Ellers finnes det vel ikke andre uoriginale speil som passer på "original" plass såvidt jeg vet. Men man har jo originale RS2-speil hvis man vil ha noen andre da (litt rundere utforming), men dette kan vel kanskje være vanskelig å få tak i, såfremt man ikke skal betale dyrt på VAG for de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRAZR Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Kan jo gjør d sånn så detta uten adapter plater, her har eg skrudd speilene direkte på den lille trekanten i hjørnet. Detta e DTM speil eller dråpe speil. Her er også hull til gamle speil sparklet igjen. Legg merke til at de ikke stikker utenfor døren:) Blei litt store bilder detta her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg