Gå til innhold

Nullstilling av service-varsel A3

Ranger emnet


kingalne

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har nå fått opp "Service insp / service oil" i tripptelleren ved oppstart og det blinker i ca 30sek. Noen som vet om eg kan nullstille denne uten bruk av vag-com, og viss til hvordan ? Bilen er en Audi A3 98' 1.8, gått 133tkm...

94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;)

 

7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er det bare å plugge i data'n i den lille luka som er inne i rommet under cd-spilleren rett forand girspaken. der er det et lite lokk man kan plugge den i. Kan resete alt av service, stille km etc

Takker Chrisdude, den øverste i linken din fungerte fint for meg.

 

Olje og filter-skift fikser eg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei igjen,

 

Bilen har nå begynt å gi 3 ganske høye "pip" av og til når eg starter opp. Kommer ikke hver gang, og ikke i sammenheng med noe varsellampe, så eg skjønner ikke helt hva det kan være..

 

Noen forslag ?

94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;)

 

7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min betyr det at det er under 4 grader og kan være glatt ute:)

 

Hei igjen,

 

Bilen har nå begynt å gi 3 ganske høye "pip" av og til når eg starter opp. Kommer ikke hver gang, og ikke i sammenheng med noe varsellampe, så eg skjønner ikke helt hva det kan være..

 

Noen forslag ?

Steinar Bjerke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår