Gå til innhold

Lancia delta i bilspill?

Ranger emnet


kholand

Anbefalte innlegg

Er det no bilspill hvor jeg kan kjøre drømmebilen min Lancia Delta HF Integrale?

heslt litt realistisk

Kjør hardt , kjør stil

 

- `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD

x `90 Passat stv. GT G60 syncro

x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor

x `88 Opel Ascona C. 1,6s

x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det no bilspill hvor jeg kan kjøre drømmebilen min Lancia Delta HF Integrale?

heslt litt realistisk

 

Har du NFS3 eller 4 går det sikkert å laste ned den til spillet...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Need For Speed er etter min mening noen av de mest urealistiske bilspillene som finnes. har spillt cmr 2005, men det blir også litt for mye arcade...

med lfs S1 +tweak kunne jeg ihvertfall lage bil med de samme dataene som integrale, bare med annen akselavstand..

Kjør hardt , kjør stil

 

- `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD

x `90 Passat stv. GT G60 syncro

x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor

x `88 Opel Ascona C. 1,6s

x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så det nå, så priser var vel kanskje ikke så ille, men den hadde ikke chip da... Har det du måtte ønske av spill jeg, og er ikke vanskelig å ha med å gjøre om man ønsker flere spill med. Chipen er installert hos en proff med erfaring fra den aller første playstation kom

 

Ahh leste ikke at den hadde chip!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Need For Speed er etter min mening noen av de mest urealistiske bilspillene som finnes. har spillt cmr 2005, men det blir også litt for mye arcade...

med lfs S1 +tweak kunne jeg ihvertfall lage bil med de samme dataene som integrale, bare med annen akselavstand..

 

Hvordan endrer man biler i LFS?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår