Gå til innhold

Hvor store sikkringer er det på denne?HELIX Dark Blue 1000.2

Ranger emnet

soundlord

Anbefalte innlegg

Denne forsterkeren virker meget bra! Har fått kjenne to slike i aksjon.. 8 stk 12" Rainbow ambolt(?) subber i en boble. Damn det var sjukt! Vanskelig å lukke dørene ved pådrag på bass mekanik :D

Men han hadde 4 stinger 1700 og en stinger 35F kondis og fortsatt visste Brax spenningsmålern 9.9v :P Disse liker tydeligvis strøm :???:

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne forsterkeren virker meget bra! Har fått kjenne to slike i aksjon.. 8 stk 12" Rainbow ambolt(?) subber i en boble. Damn det var sjukt! Vanskelig å lukke dørene ved pådrag på bass mekanik :D

Men han hadde 4 stinger 1700 og en stinger 35F kondis og fortsatt visste Brax spenningsmålern 9.9v :P Disse liker tydeligvis strøm :???:

Blir kanskje litt OT dette, men vil bare kommentere at da har vedkommende gjort noe alvorlig feil...

Selv med et strømtrekk på 462 A skal ett 1700 klare å holde ~12 V.

Sikker på at batteriene ikke var nesten tomme?

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kanskje litt OT dette, men vil bare kommentere at da har vedkommende gjort noe alvorlig feil...

Selv med et strømtrekk på 462 A skal ett 1700 klare å holde ~12 V.

Sikker på at batteriene ikke var nesten tomme?

Batteriene var nok ikke fulle nei. Var på et show der han spilte rimelig mye og høyt. Da jeg kom og hørte på hadde han hatt annleget av en stund og laderen hadde fått opparbeidet litt strøm til batteriene. Først holdt spenningen seg på 11.5v, men når jeg hadde hørt hele Bass denominator - Are u ready for this på full volum begynte spenninga å falle. Skulle bare frem til at de ikke har noe i mot å spille på så lav spenning heller! Bra strømforsyning!

Og ja, jeg angret på at jeg hørte en hel sang... Første gang i livet det faktisk har gjort vondti øra, i 12 timer.. :hammer

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den blokka er sinnsyk enkelt å greit...fikk totalt hake slipp da jeg hørte den første gang....pg egentli de på følgende gangene også.

Er jo denne blokka Frode på Brassbrother driver 6stk 12" Cadenze.

Den bilen hører man før man ser den!

Mitt neste prosjekt inneholder b.l.a 6 stk av disse blokkene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider