VeGGiz Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hvordan kan jeg koble dem ut? Festene til dekslene som skal over er knekt.. så jeg vil koble dem ut, og lime dekslene fast. Er dette foressten lov? Er vel noe som heter at "alt" skal virke.. Men tror dere eu-kontrollørene kommer til å bry seg? Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Eg har fjerna alt, til og med pumpa. Ingen problem det, håper eg i hvertfall siden den skal til EU kontroll snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Med Xenon lykter er det vel påbudt med lyktespylere?! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Med Xenon lykter er det vel påbudt med lyktespylere?! Ikke påbudt, men de skal ikke stikke opp foran lyktene. Det kreves derfor som regel en servo som hever/senker spylerhode......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hvordan kan jeg koble dem ut? Festene til dekslene som skal over er knekt.. så jeg vil koble dem ut, og lime dekslene fast. Er dette foressten lov? Er vel noe som heter at "alt" skal virke.. Men tror dere eu-kontrollørene kommer til å bry seg? Tviler, det finnes da mange biler som ikke har spylere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bue Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Ikke påbudt, men de skal ikke stikke opp foran lyktene. Det kreves derfor som regel en servo som hever/senker spylerhode......... Vet ikke helt hva du mener med at den ikke skal ligge foran lyktene, men vi har en 01 Volvo V40 med Xenon lys og denne har jo viskere og spylere på lyktene. Viskerene ligger jo da oppå lykta så kan ikke helt skjønne at ikke de kan ligge foran lyktenen. Spyleren er montert på viskerarmen og spyler samtidig med at vikeren går over lykta. Siter [ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS [x] 2001 Volvo V40 1.9D [x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler [x] 1974 VW 1300S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg