Michael Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hva skjer om drivknutene er gåen? Jeg lurer på om drivknutene er gåen da situasjonen er slik: Bilen sto på 1 hjul inatt oppjekket, og idag når jeg skulle kjøre igjen kom det en slags klukking fra spesielt venstre hjulet (Det bilen stod på) når jeg svingte til begge sier, og når bilen trillet på tomgang. Altså, ikke ved brems og aks. Kan det være drivknutene? Hva vil det koste å få de skiftet? Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hva skjer om drivknutene er gåen? Jeg lurer på om drivknutene er gåen da situasjonen er slik: Bilen sto på 1 hjul inatt oppjekket, og idag når jeg skulle kjøre igjen kom det en slags klukking fra spesielt venstre hjulet (Det bilen stod på) når jeg svingte til begge sier, og når bilen trillet på tomgang. Altså, ikke ved brems og aks. Kan det være drivknutene? Hva vil det koste å få de skiftet? Tviler på at dette har gjort at en drivknute har blitt ødelagt! I beste fall blir dette borte av seg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hmm... det forverret seg bare etterhvert som jeg kjørte.. etter lit begynte det å riste i rattet, så kraftig var det. Uansett, hiver den inn på verksted imorgen! Kommer til å angre som en hund om jeg skulle kjøre istykker hele akslingen damndamn Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hmm... det forverret seg bare etterhvert som jeg kjørte.. etter lit begynte det å riste i rattet, så kraftig var det. Uansett, hiver den inn på verksted imorgen! Kommer til å angre som en hund om jeg skulle kjøre istykker hele akslingen damndamn Kan jo prøve å jekke opp siden som ulyden kommer i fra, og dreie hjulet rundt. Lettere å lokalisere feilen, dersom man også kan se, føle og høre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg