G-Racing Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Har en sierra 2.0 cl fra 87, som har et problem med tomgangen, tomgangsregulatoren står konstant og justerer gassen slik at den nesten kvelses.. har forsøkt å bytte regulatoren uten at det hjalp.. Noen som vet hva som kan være feil? Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 prøv med å bytte styringsboksen til forgasseren (hvis d da er forgasser på bilen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Det er en forgasser ja.. styringsboksen, det er hjernen? som også sitter nedi motor rommet? Har ikke prøvd å bytte denne nei men må vel kanskje gjøre det.. Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Det er en forgasser ja.. styringsboksen, det er hjernen? som også sitter nedi motor rommet? Har ikke prøvd å bytte denne nei men må vel kanskje gjøre det.. ja d er hjernen som sitter på innerskjermen ved forgasseren. Prøv og bytte den. Regner med at d er den som kødder med deg Trenger du en så har jeg opp til flere Arne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strax Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Jeg hadde tomgangs problem på min også,men så fikk jeg et tips..tå å åpne opp spjeld huset, så tar du en klut og tynner så gjør du rent gass spjeldet og huset..fungerte max hos meg.. yodude Siter All klaring, er god klaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg