Gå til innhold

Trenger hjelp med ulyd?

Ranger emnet

Bjune

Anbefalte innlegg

var akkurat ute å kjørte litt.. kom i et fint kryss å skulle legge en aldri så liten sladd.. fikk en fin en som ble etterfulgt av en HORE kjapp kontra! som førte til at jeg smalt fordekka på en 10-15cm høy fortaus kant (ca.0.5.1cm fra lyktestolpe) :D så rygget jeg bilen å begynte å kjøre sakte men sikkert vidre og hørte en dunkende lyd i kjappe intervaler mens jeg kjørte sakte bortover.. fant ikke no løst eller flatt dekk i farta.. så jeg kjørte hjemover (i sakte fart) så hørte jeg noe falle i bakken, så jeg gikk ut å fant en 10cm lang, 2 cm bred metall bit. når jeg skulle kjøre igjenn var lyden borte.. Noen som har vært borti dette før eller har en teori?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en 90- ford sierra sedan.. jeg er ikke god på data i det hele tatt så klarer ikke legge ut bilder :/ men kan få en annen fyr til å gjøre det i morra.. er fargen til børsta stål, og hvis du ser på den ovenfra så ser det ut som en S. kunne sett ut som koppen til demper fjæra, men så ikke no der. tykkelsen er ca 4-6mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha..er standard det..Å treffe fortauskant. Vel..hadde hatt lappen i 3 uker før jeg traff en fortauskant som tok forstillinga på bilen (golfen). Denne fortauskanten var noe høyere, muligens mellom 15 og 20 cm. Venstre side foran gikk det ut over. Felgen fikk et fint hakk (stålfelg, så gjorde ikkeno), punktert dekk, bærearmen og styrestaget gikk til pokker. Cl leppa som jeg da hadde var 0,2 cm over fortauet da venstre forhjul lå oppå fortauet (derfor jeg sier fortauskanten var 15-20 cm høyt).

Så har du kanskje cluet som kan hjelpe deg.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du har digitalkamera tar du et bilde av metallbiten og legger det ut her.. det e langt fra vanskelig..

hvis du ikkje finner noe som mangler, og heller ikkje finner en lignende bit på andre siden, kan det jo være noe som tilfeldigvis lå akkurat der du traff, som hang seg opp i hjulopphenget foran.. men det virker litt søkt :P

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider