Gå til innhold

Vårpussen er unnagjort


Willypolly

Anbefalte innlegg

Originally posted by Code-Man

 

Du har et stort type-R merke på pansret :D Honda logo på rød bakgrunn er Type-R merke ;)

 

ok. HEI! Hvis du ser på det merket på panseret, hva ser du da? Jeg for min del ser en honda H logo, med rød bakgrunn. Derfor: Hondalogo. type-R logoen ser jo helt annerledes ut....

 

menmen, kall det hva dere vil, den blir værende, OMR...:op :op

 

Ja det er originalfangeren som er på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Willypolly

 

ok. HEI! Hvis du ser på det merket på panseret, hva ser du da? Jeg for min del ser en honda H logo, med rød bakgrunn. Derfor: Hondalogo. type-R logoen ser jo helt annerledes ut....

 

 

Ikke drit deg ut nå...Type R logoen er sånn som du har på panseret...Det har den logoen på panseret og bagasjelokket + at den har TYPE R skrift på siden eller annet sted...Se på dette bilde av Nyeste TYPE R...

civictyper_10.jpg

 

civictyper_12.jpg

 

Se på den vanlige:

 

civic5d_03.jpg

 

Er det noen rødlogo her..?!?! NEI !!

 

Busted :op :op

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere blander begrepene litt her... H'en er Hondas logo, uansett farge på bakgrunn. Imidlertid bruker de rød bakgrunn på Tupe-R modellene, sammen med Type-R logoen. Det er forskjell på en Type-R versjon av Honda logoen og en en Type-R logo...

 

Når det er sagt synes jeg det var tøft med Type-R versjonen av Honda logoen på denne bilen. Diskrét og lekkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CivicVTEC

 

Ikke drit deg ut nå...Type R logoen er sånn som du har på panseret...Det har den logoen på panseret og bagasjelokket + at den har TYPE R skrift på siden eller annet sted...Se på dette bilde av Nyeste TYPE R...

 

Busted :op :op

 

Har du noe å kritisere, bør du nesten skjønne litt hva du prater om først. Dessuten er det ikke nødvendig med den frekke tonen din..

 

 

 

Originally posted by Bugstar

 

Tror dere blander begrepene litt her... H'en er Hondas logo, uansett farge på bakgrunn. Imidlertid bruker de rød bakgrunn på Tupe-R modellene, sammen med Type-R logoen. Det er forskjell på en Type-R versjon av Honda logoen og en en Type-R logo...

 

 

 

 

Takk Bugstar, endelig en som har skjønt det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser pent ut willypolly!

 

Og som flere ovenfor skriver så er H på rødbakgrunn et kjennetegn på de litt eldre type R modellene.

 

MEN det sitter kjempebra på crxen :) (hadde det derimot stått type R så hadde det vert noe å henge seg opp i...)

Mvh David Vingerhagen

Kjører en rød crx vt moddet med bremser og R dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det røde i honda logoen er jo et kjennetegn på at det er en type R bil akkurat som at subaru logoen er rosa på Sti'en.

Men jeg fatter ikke at dette er noe å krangle om!!!!!!!

La mannen som har betalt for det ha det på bilen sin. Det er jo en Honda logo. Jeg f.eks vaska av hele merket jeg. Så lenge jeg veit det er en Honda så er det ikke så nøye med dere andre hehehe

Jeg hengte meg heller opp i at willypolly hadde hvitt ratt, fordi det kommer til å bli jævla møkkete med tiden. (jess jeg er jente)

Men som han sier det er godt å holde i, og det er vel litt av vitsen??

 

Ha en fortsatt fin opptrapping til påske med vårpuss ;)

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke Honda merke foran. men har bestilt Type-R emblem til å klistre på bakpå. For jeg føler jeg har bygget meg en Type-R. Hva de andre mener driter jeg egentlig en lang marsj i. :) Så lenge jeg er fornøyd med bilen.

 

Flott bil Willypolly. Gleder meg til å ta på den på Japsetreffet. :)

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår