maxis Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 planer om å montere soltak og eller e-k? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 maxis: Stemmer det, men u-sikker hvem metode jeg skal bruke.. hele taket eller kutte og sveise inn damndamn Mvh: E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 E-K Racing: Blir nok svart motorrom på meg. enten matt eller blank. Er bare tull å bruke svindyr lakk nedi der. Hadde vært kjedelig å lagd ei feit ripe ved montering av motoren..:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 s90r: Okey, det er så kjedelig å subbe litt inni ny lakk.. Blir full lakkering i motor-rommet på meg da.. Bruker gummi matter i motor-rommet når jeg monterer motorer :) Slipper de fleste kjangsene for å lage riper da.. skal du senke s90'n noe mere da? Mvh: E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 maxis:Stemmer det, men u-sikker hvem metode jeg skal bruke.. hele taket eller kutte og sveise inn damndamn Mvh: E-K Racing kom hit så kan du få kappe taket av delebilen min,går jo å sveise inn kun platebiten med selve hullet,så en på tpc som hadde fått det til bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 s90r:Okey, det er så kjedelig å subbe litt inni ny lakk.. Blir full lakkering i motor-rommet på meg da.. Bruker gummi matter i motor-rommet når jeg monterer motorer :) Slipper de fleste kjangsene for å lage riper da.. skal du senke s90'n noe mere da? Mvh: E-K Racing Den blir senket litt mere foran, men uforandret bak. Bak så ligger den rett innenfor toleransene på camberen;) Blir nok coilover rund baut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 maxis: Genialt! hehe, det er jo ikke så langt fra meg.. :cocain: Så den jeg også, men er det takluke fester på alle 900 karroserier? Må jo ha takluke! :thumb s90r: Camber er oppskryt! sleng den ned på alle 4 :D hehe.. Lurte på og ha coilovers bare forran jeg da, orker ikke og sveise demper-tårn i hjulhuset bak.. :wonder Mvh: E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Gidder ikke å ha den så veldig lav. Er så mye styr med det;) Hehe.. Hadde en 91 modell Golf før. Med 80 mm senkesett! Og sånn orker jeg ikke mer;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 s90r: 900serien er ikke så ille, hadde 8-9cm til bære bruen i sommer.. subbet ikke en gang, så jeg skal senke min enda mere.. :D kan man ikke chimse ut cambern bak på 960'n da? bygge ut? Mvh: E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hehe.. Får se hva som skjer;) Må prøve å få litt krefter ned på bakken ivertfall:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Skal lakke motorrommet jeg også men lurer på om jeg skal ha det rødt som resten av bilen eller mattsvart som du nevnte her kenneth, noen inspill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 DFR: Hvordan motor har du egentlig? :) Mvh: E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 ingen atm. opp hora FK om litt ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 ingen atm. opp hora FK om litt ;) er som stian sier ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 DFR: Okey :) koselig det da.. Har ikke noen bilder av bilen din da? husker du hadde lagt ut noen for en stund siden.. Men husker ikke hvor :) Mvh: E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg