ealoken Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 så for 300 hk anbefaller dere nye stempler og råder? hva gir veiva seg på da? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 etter hva jeg har hørt så passer de ikke over ens med de på den blokka nei.. Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 ealoken: Takler 300hk med fin tenning å nok bensin.. Kan kjøre med 1,5-1,6 bar på org. ft med chip, konfilter, kam, 3" eksos og helst litt porting.. bremser vell 280-290hk med det etter det jeg husker.. Noen svensker som har bremset 360hk, men de måtte ty til datasprut.. Mambo: hehe, bruker kun datasprut nå jeg ;) Mvh: E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 jeg har tenkt på mega squirt.. 531 toppen skal ha ny kam, porting, og mulig større ventiler samt hardere fjører.. målet er 300 RWD hk... ( som første motorbygg ) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 HAr brukt org bunndel med lignende oppset... portet 405 større exosventiler, tec2 sprut 60-1 turbo etc etc.... lada vell 1,9 på det værste... men da var holdbarheten så som så... gikk en del stempel! tipper 360+++hk Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 ealoken:Takler 300hk med fin tenning å nok bensin.. Kan kjøre med 1,5-1,6 bar på org. ft med chip, konfilter, kam, 3" eksos og helst litt porting.. bremser vell 280-290hk med det etter det jeg husker.. Noen svensker som har bremset 360hk, men de måtte ty til datasprut.. Mambo: hehe, bruker kun datasprut nå jeg ;) Mvh: E-K Racing joa. blir det på meg og såklart. men jeg tenkte på evt en søt liten nisse som har lyst til å kjøpe den 2.8L din og turboene mine ;) hehe for såkalt "billig prosjekt" som så mange driver med Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850-t6r Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 kan ikke mega squirt være noe vanskelig å mappe?? har hørt noen som plagdes noe med det. men det er jo rimelig å da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 åssen motor? korlesie turboer? ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 har hørt noen rykter om at stensbøl kunne assistere på MS en...happyhappy Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 etter hva jeg har hørt så passer de ikke over ens med de på den blokka nei.. Så.. noen som tar på seg oppdraget eller vet om noen som lager slike? Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 åssen motor?korlesie turboer? ;) R6 2.5L med 3L veiv som EK selger og to s80 t6 turboer som jeg gjerne vil selge =) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 s90r: Sånn!! Er ikke ferdig å tilpasse den enda, men begynner og ta form :thumb Skal breddes en del fant jeg ut, + lurer på og lage litt mere leppe på den.. Mvh: E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 den var sexy!! Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 E-K Racing: Så jo fint ut det der:) Fikk tak i den R fangeren da? Ja, motorrommet blir lakkert så snart jeg har tilpasset den nye motoren;) Er jævla mye jobb å ribbe motorrommet, masse bremserør, ABS pumpe, bremsekraftforsterker og MASSE ledninger;) Hehe.. Men det er verdt det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Mambo: Takk takk.. blir fint med runne grøfte-lys :D s90r: Begynner og komme seg, bare får begynent o satt dem helt sammen så blir den mye penere i formen.. R-fangeren fikk jeg gratis :popcorn Fy, ja! driver å rensker motor rommet selv, tar lang tid.. men blir jo så mye penere :) driver å hjemmer synelig ledninger og det fjærner det gamle motor ledningsnettet.. Ser frem til å få kjerra i en farge jeg, blir jo så mye mere bil med en gang :thumb Mvh: E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg