Morten_A Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Kawasaki KH 100. Morsom den ja :DMen så kom bilen og Volvo:) Var verst sykkel det... deilig å komme inn i varmen (volvoen) etter 2 år på ped å... håper bare jeg får bygd en værsting snart så jeg kan sove godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 mortenA: bare bygg da å kjinn på om du ikke vil høre på noen andre alikevel! refinement!: var på knoksen i dag å kikka på det interiøret, ble ikke noe imponert egentlig, dette er vel "feil" sort interiør? sånn stripete å rart, men gulvet og dørsidene var jo fine å sorte da:) kunne jo bytta ut fremstolene med noe momo greier eller 850stoler også.. og det med apekatten, truer jo med avskiltning på stedet bare du spør han om "hvorfor".. må legge til ne liten ting til! i dag gjorde jeg noe jeg aldri trodde skulle skje! bilen min er fra i dag ifisert med parts fra 360!! haha for girkula mi har sprekt i den innerforingen, så den er litt i løseste laget, så gikk jeg forbi en 360 på huggern med helt lik kule som jeg har, så da tok jeg den bare med..går heldigvis ikke ann å se noe da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 refinement!: var på knoksen i dag å kikka på det interiøret, ble ikke noe imponert egentlig, dette er vel "feil" sort interiør? sånn stripete å rart, men gulvet og dørsidene var jo fine å sorte da:) kunne jo bytta ut fremstolene med noe momo greier eller 850stoler også.. og det med apekatten, truer jo med avskiltning på stedet bare du spør han om "hvorfor".. Skrur ut interiøret på mandag, jeg. Var trekk på setene, så dem fikk jeg ikke sett på, men resten så ok ut. Langt bedre enn rødt ihvertfall:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Blåser litt støv av denne tråden igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Hva anbefaler dere av chip til FK? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Bare vent, så dukker det nok opp en og anbefaler deg Viking chip ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Bare vent, så dukker det nok opp en og anbefaler deg Viking chip ;) haha han har allerede gjort det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Står i alle innleggene hans det;) Hehe.. Noen mulighet for litt pulverlakkering utover vinteren?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Står i alle innleggene hans det;) Hehe..Noen mulighet for litt pulverlakkering utover vinteren?:) Ja er ikke noe problem det;) men er det så bra som han sier? viking chip altså... hvor får man tak i det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Ikke noen erfaring med det. Eneste jeg har brukt, er BSR. Har fungert greit det. Og KRB selger bra chiper:) Han er billigere enn BSR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 turboperformance her på forumet selger sånne. 1500 kr. DFR: lakkerer du felger??? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 turboperformance her på forumet selger sånne. 1500 kr. DFR: lakkerer du felger??? Ok, takker Ja vi lakkerer felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 pris? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 pris? 1875,- (4stk) opp til og med 17", dette inkluderer også sandblåsing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Fordelen med pulverlakkering kontra vanlig lakkering av felger da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg