s90r Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Forresten, blitt forbudt å banne her nå a? Ansatt Svarstad- Haugland her el??? **** I HELVETE!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 jeg snakker om BT på Risløkka, men som sagt, ting må dokkumenteres,. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Ja.forbanna røykelover og sladder. jeg mente Akoratt som H O R E N E sklir igjennom karl johan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 jeg snakker om BT på Risløkka, men som sagt, ting må dokkumenteres,. Dokumenter å pairer... jeg skal bare kjøre bil... kjøper meg eller moped snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Trodde ikke dette var barne TV??? Til de som er ansarlige for dette: :usuck: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Dokumenter å pairer... jeg skal bare kjøre bil... kjøper meg eller moped snart Pass på så den ikke gjør mere enn 45 km da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Trodde ikke dette var barne TV??? Til de som er ansarlige for dette: :usuck: 10 PÅENG til deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 kommer ikke langt med den innstilningen der da Morten_A. når jeg først skal bytte bremser, understell etc, så skal jeg pokker meg ha det godkjent og i vognkortet! ****!! :P Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Pass på så den ikke gjør mere enn 45 km da :D Var en Fin tid det da. trimme trimme trimme.kjøre fra polisen å..hadde det gøy da.. blei noen høvdinger i bot gjennom dem to åra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 kommer ikke langt med den innstilningen der da Morten_A. når jeg først skal bytte bremser, understell etc, så skal jeg pokker meg ha det godkjent og i vognkortet! ****!! :P Får du ikke det når du viser den da... thats the hole point vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Var en Fin tid det da. trimme trimme trimme.kjøre fra polisen å..hadde det gøy da.. blei noen høvdinger i bot gjennom dem to åra Kjørte gammel 100 kubikk jeg. Var ikke ei plombe å se på den ihvertfall :D Utrolig morsom tid ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Kjørte gammel 100 kubikk jeg. Var ikke ei plombe å se på den ihvertfall :DUtrolig morsom tid ja:) hadde 90cc synlinder... var hissig den. var nokk morro med 100cc å.. honda cbr da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Ot!!!!!! polizei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Ot!!!!!! Lag din egen tråd :fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 hadde 90cc synlinder... var hissig den. var nokk morro med 100cc å.. honda cbr da eller? Kawasaki KH 100. Morsom den ja :D Men så kom bilen og Volvo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg