Mambo Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 selveste avsporingstråden ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 jeg har et par spm, som er litt sånn bob bob.. når folk bytter bremser, hva bytter de til og hvorfor`? jeg vil da ha andre alternativer en S60R bremsene... har brembo, apex og de gutta eller andre leverandører no godt som ikke er umulig å få godkjent samt at du ikke må selge en arm for å få de... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 jeg har et par spm, som er litt sånn bob bob.. når folk bytter bremser, hva bytter de til og hvorfor`? Hvorfor vi bytter bremser??? jeg vil da ha andre alternativer en S60R bremsene... har brembo, apex og de gutta eller andre leverandører no godt som ikke er umulig å få godkjent samt at du ikke må selge en arm for å få de... For calippere, klosser og skiver så blir det dyrt om du skal ha noe bra. Regn med borti 10k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 jeg har et par spm, som er litt sånn bob bob.. når folk bytter bremser, hva bytter de til og hvorfor`? jeg vil da ha andre alternativer en S60R bremsene... har brembo, apex og de gutta eller andre leverandører no godt som ikke er umulig å få godkjent samt at du ikke må selge en arm for å få de... Du får slenge på sånne som jeg har satt på på 960ien da. Koster ikke mer enn ei kvart arm og bremser mye bedre enn originalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 mente hvorfor man velger nettopp det man velger da... dårlig formulert av meg... men hvilke andre alternativer er det man har til 2\7\9 serien når det gjelder bremser som takler litt bank ? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Ok bare et spørsmål siden vi kan prate om alt mulig her. Hva slags chipper finnes det til 960 bilene som har den 3 literen? Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Ok bare et spørsmål siden vi kan prate om alt mulig her. Hva slags chipper finnes det til 960 bilene som har den 3 literen? En får vel kjøpt "215 hk" til 3 litern.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Fant en chip som skulle gi 15 hk til. Kostet 3000 svenske. Er jo 204 Hk i denne motoren fra før. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Fant en chip som skulle gi 15 hk til. Kostet 3000 svenske. Er jo 204 Hk i denne motoren fra før. ok,da var det vel 219 hk som du sier..hadde vært artig å prøvd en slik motor med chip,de er håpløse uten iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Ah ikke si slik da. Skal hente meg en 960 denne uka :( Finnes det noen andre chipper eller noe lett å gjøre for å dra mer Hk ut av disse motorene da? Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 jeg har et par spm, som er litt sånn bob bob.. når folk bytter bremser, hva bytter de til og hvorfor`? jeg vil da ha andre alternativer en S60R bremsene... har brembo, apex og de gutta eller andre leverandører no godt som ikke er umulig å få godkjent samt at du ikke må selge en arm for å få de... S60R bremser ER jo brembo!!! Må jo være de letteste bremsene å få godkjent da de allerede er gategdkjent på en annen bil!!!! Billigste alternativet tror jeg også det er... da det går å få slike kaliptere ganske billig. Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Ah ikke si slik da. Skal hente meg en 960 denne uka :( Finnes det noen andre chipper eller noe lett å gjøre for å dra mer Hk ut av disse motorene da? Kjøp deg 960 for all del,bilene er suverene mener jeg.mitt synspunkt er at motorene er late og drar mye bensin imens andre her på forumet legger fram motorn som en "formel 1" motor. :pray manuell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Kjøp deg 960 for all del,bilene er suverene mener jeg.mitt synspunkt er at motorene er late og drar mye bensin imens andre her på forumet legger fram motorn som en "formel 1" motor. :pray manuell? Hehe er nok en automat. Men går nok bedre enn den gamle 245 jeg hadde med slitne 116 hk ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 960 er jo bygd for å cruise rundt, ikke for å jage M3èr. Motoren går greit, men ikke noe mere enn det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 960 er jo bygd for å cruise rundt, ikke for å jage M3èr. Motoren går greit, men ikke noe mere enn det Har en annen bil som tar de greiene der så det er ikke noe problem. Vil bare ha en trygg bil som også kommer seg forbi de som ikke holder farten min ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg