The cowboy Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 heisann folkens! jeg bare lurte litt på om noen viste sånn ca hvor mye det koster å 1: bytte alt av tepper og setetrekk i en bil (honda concerto) eller 2: få alt renset og omfarget og 3: om det er noen steder i nærheten av grenland eller i grenland som gjør slik! har et problem med at jeg har fått mugg i bilen min.. og jeg vil ha det vekk.. hehe (får strax skilter på den igjen så.. må jo se litt representabel ut.. hehe) takker så mye som mulig for alt av svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 heisann folkens! jeg bare lurte litt på om noen viste sånn ca hvor mye det koster å 1: bytte alt av tepper og setetrekk i en bil (honda concerto) eller 2: få alt renset og omfarget og 3: om det er noen steder i nærheten av grenland eller i grenland som gjør slik! har et problem med at jeg har fått mugg i bilen min.. og jeg vil ha det vekk.. hehe (får strax skilter på den igjen så.. må jo se litt representabel ut.. hehe) takker så mye som mulig for alt av svar! En salmaker kan nok gjøre jobben. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 jaha.. mye mulig det ja :) hehe vet du om sånn ca pris på det eller?? (jeg jobber så langt ut på dagen at jeg ikke alltid har tid til å gå innom slike butikker som stenger før folk er ferdig med lunchen sin.. hehe) om noen andre her har noe mer konkret å komme med.. si gjerne fra :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hvis du leser litt her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=18334&page=18&pp=15 Så har han trekt om setene sine her: Link Og det ble sånn: Ot: Kræsja en honda concerto rett ved meg på lørdag, var vel ikke deg?(Den dro ut veien i over 120km\t så ikke spesielt bra ut, men gikk bra med føreren) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 nei.. min har vært uten skilter i over et år så.. nettopp fått den godkjent.. venter bare på å hente skiltene nå.. hehe :) pluss.. er litt for redd for lappen og livet til å prøve på stunt som kan føre til null bil, null lapp og evt null liv!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 heisann folkens! jeg bare lurte litt på om noen viste sånn ca hvor mye det koster å 1: bytte alt av tepper og setetrekk i en bil (honda concerto) eller 2: få alt renset og omfarget og 3: om det er noen steder i nærheten av grenland eller i grenland som gjør slik! har et problem med at jeg har fått mugg i bilen min.. og jeg vil ha det vekk.. hehe (får strax skilter på den igjen så.. må jo se litt representabel ut.. hehe) takker så mye som mulig for alt av svar! Hei, litt OT kanskje! Ikke vondt ment, men Honda på en Amcar mann? hva er det for noe??? fatality Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 hehe.. det er økonomi problemer.. og det at man ikke får lån på en eldre amcar når man er 19 år! hehe (er 22 nå men.. hehe) ska bli amcar etterhvet.. men vil nå få istand en litt halv rå japse bil først (siden jeg nå har den så.. hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Du har IKKE råd til og få skifta dette interiøret,hvis du ikke har råd til en gammal Amcar. Koster fort 15-20 tusen skal det gjøres ordentligt. lei deg en rensemaskin istedet... Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 firmaet nevnt her oppe skulle ha 5000kr for EN STOL i hud og 3500kr for skinnimitasjon...altså EN-1-STOL... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 vel.. nå har ikke jeg planer om å skifte til skinn da.. hehe :) men vil skifte farge i det minste.. (men det er vel mulig å gjøre med noen typ spray eller slikt sikkert.. eller??) er vel mest bare det å få den renset skikkelig innvendig som er den tidkrevende jobben jeg ikke gidder å ta selv.. hehe :) det andre (om spray er en mulighet.. ) kan jeg sikkert fixe selv.. på en eller annen måte hvertfall.. hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg