Einar Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Har en 91 opel astra 1,4 her som stopper, spesielt i nedoverbakker. Dvs. at motorfeillampa tennes, hvis du trør inn clutchen så dør den, gå over hvis du bare kjører videre og feillampa slokkes etterhvert. Hjerne er byttet, hjalp ikke, fått tips om en sensor bak speedometeret, noen som ha peil? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Få lest av feilkoden som gjør at motorlampa lyser du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Få lest av feilkoden som gjør at motorlampa lyser du Hadde det enda vært så enkelt, opel finner ikke feilen, er de som har bytta hjerne blant annet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Omega Turbo Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Kanskje tomgangsmotoren? Siden den slukker når du trør inn clutchen? Siter Opel, Fresh Thinking, Better Cars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyrjoh Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 jeg har samme problemet på en Astra F 1995, er kondens som er problemet hos meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Homes Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Ligner veldig på noe som feiler min bil og. Den går fint både på tomgang og mens man kjører helt til motoren har nådd nesten driftstemperatur, da går den gule motorlampa på og den dør. Opel fant ikke noe direkte rettet mot det på diagnosen, men de fant ut at ventilløfterne og kamakselen var slitne. samt at radiatoren lakk. Men kan de tingene gjøre at det stopper da? Jeg var veldig raus med kondensfjerneren første gang det skjedde, men det hjalp ikke. Har nå byttet toppakning og reg reim men problemet er like tilstedeværende. Hva kan dette være? Siter 1997 Audi A4 1.8TQ - Vorsprung Durch Technik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg