theend Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Heisann.. Kjøpte meg bil her om dagen, og er på utkikk etter navigasjonsenhet, gjerne med dvd-spiller.. Har dobbel din slot i bilen, og fant etter mye om og men en spiller med integrert skjerm, da jeg vil at det skal se mest mulig originalt ut. finn.no Disse spillerene er fra VAG biler, så de har oppstartslogo med VW bilde o.l. Ikke noe galt med det, men da det er en Peugeot dette skal inn i, så hadde det vært tøft med en annen logo. Er det mulig å flashe / endre firmware på slike spillere? Evt fjerne hele oppstartslogoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theend Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 ingen som vet noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Kenwood selger iallefall dobbel-din enheter, resten har jeg ikke peil på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theend Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 ja, jeg vet det, men det er bare en toucjh skjerm. man må ha en navigasjonenhet i hanskerommet, og totalt kommer dette på 25-30 000.. :( derfor så dette kurant ut.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Har du prøvd et spørsmål om dette på VAG-forumet? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theend Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 har ikke det nei :) skal prøve på det.. :) men, fant noen andre enheter på ebay, men har hørt rykter om at enheter fra usa ikke funker i europa og vice versa. stemmer dette? Kan jo forsåvidt høre med pioneer... Pioneer Avic-D1 dbl din evt denne..ukjent merke, så litt jalla ut.. Så, skal høre litt.. sjekke på vag forumet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Er ikke helt sikker på om navigasjon i USA og i Europa går ut på det samme, teknisk sett. Du trenger uansett denne til 2450,- så du får europeiske kart. Eclipse skal man ikke kimse av, det er gamle Fujitsu Ten og de har en høy stjerne hos meg ihvertfall. Synd dem ikke har laget noe for Europa på flere år. http://www.eclipse-web.com Det er dessverre lite av seriøse dobbel-DIN spillere på markedet for tiden. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hva slags Pysj skal du ha den i forresten, siden du vil ha en dobbel-DIN spiller? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theend Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 denne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theend Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 ojjj.. litt stort bilde men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theend Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Er ikke helt sikker på om navigasjon i USA og i Europa går ut på det samme, teknisk sett. Du trenger uansett denne til 2450,- så du får europeiske kart. Eclipse skal man ikke kimse av, det er gamle Fujitsu Ten og de har en høy stjerne hos meg ihvertfall. Synd dem ikke har laget noe for Europa på flere år. http://www.eclipse-web.com Det er dessverre lite av seriøse dobbel-DIN spillere på markedet for tiden. Ja, har funnet ut av dette dessverre.. Men, takk for tips, skal sjekke opp littegrann ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg