Gå til innhold

Navigasjonsenhet

Ranger emnet

theend

Anbefalte innlegg

Heisann..

Kjøpte meg bil her om dagen, og er på utkikk etter navigasjonsenhet, gjerne med dvd-spiller.. Har dobbel din slot i bilen, og fant etter mye om og men en spiller med integrert skjerm, da jeg vil at det skal se mest mulig originalt ut.

finn.no

Disse spillerene er fra VAG biler, så de har oppstartslogo med VW bilde o.l.

Ikke noe galt med det, men da det er en Peugeot dette skal inn i, så hadde det vært tøft med en annen logo.

Er det mulig å flashe / endre firmware på slike spillere?

Evt fjerne hele oppstartslogoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke det nei :)

skal prøve på det.. :)

men, fant noen andre enheter på ebay, men har hørt rykter om at enheter fra usa ikke funker i europa og vice versa. stemmer dette? Kan jo forsåvidt høre med pioneer...

Pioneer Avic-D1 dbl din

evt denne..ukjent merke, så litt jalla ut..

Så, skal høre litt.. sjekke på vag forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på om navigasjon i USA og i Europa går ut på det samme, teknisk sett. Du trenger uansett denne til 2450,- så du får europeiske kart.

Eclipse skal man ikke kimse av, det er gamle Fujitsu Ten og de har en høy stjerne hos meg ihvertfall. Synd dem ikke har laget noe for Europa på flere år. http://www.eclipse-web.com

Det er dessverre lite av seriøse dobbel-DIN spillere på markedet for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på om navigasjon i USA og i Europa går ut på det samme, teknisk sett. Du trenger uansett denne til 2450,- så du får europeiske kart.

Eclipse skal man ikke kimse av, det er gamle Fujitsu Ten og de har en høy stjerne hos meg ihvertfall. Synd dem ikke har laget noe for Europa på flere år. http://www.eclipse-web.com

Det er dessverre lite av seriøse dobbel-DIN spillere på markedet for tiden.

Ja, har funnet ut av dette dessverre..

Men, takk for tips, skal sjekke opp littegrann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider