Johnsen Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 har tenkt litt på nye baklykter på vectraen min, noen som har disse lyktene svarte eller i lexus look (chrome) på bilen sin (jeg har tenkt mest på svarte). Hvis dere har det, ville dere postet et bilde av begge baklyktene i denne tråden vil se hvordan det ser ut.. blei så små de bildene jeg fant på nettet... Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 ja d hadde kanskje blitt litt bedre med svart... :D men har du en større versjon av bildet som du evt kunne sendt til meg eller postet den her? De som ligger innpå bilgalleriet er det så lav oppløsning på syns jeg... Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 har lagra å førstørra, då blir det bare store firkantar av det eg holde på med photoshop og modde bilen min, det bildet jeg har av min er mye større enn det bildet du har av bilen din. Så når jeg kopierer ei baklykt av bilen din da og skal sette den inn på bilen min, så blir lykta bare en masse store firkanter og ser ikke bra ut i det heile tatt. Det er grei størrelse på bildene til å ligge innpå bilgalleriet, men de blei bare litt vel små til det jeg skal gjøre med dem ditt bilde er 468 x 351 pixler mens mitt er 2592 x 1944 pixler Forstår du? :D Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg