Jetta_vr6_kompressor Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Er det noen som kan fortelle meg hvor stort reim hjulet på g60 er orginalt, og hvor mye trykk er det da? Når dere bytter hjulet hvor lite bytter dere til da og hva får dere av trykk da? Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Orginalhjulet er 78 mm og skal på orginal lader og motor gi 0,65 bar 68mm hjul gir vanligvis 1-1,2 bar avhenging av lader og motor Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Orginalhjulet er 78 mm og skal på orginal lader og motor gi 0,65 bar 68mm hjul gir vanligvis 1-1,2 bar avhenging av lader og motor Okey vet du hvor mange rpm en g lader går på? Driver å skal lage nytt remhjul til kompen min skjønner du. Så da må jeg prøve å finne ut hvor lite det skal være. skal ha opp trykket ca 0.3 Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Tror det maks er 10500 med orginalt ladehjul og rundt 14000 med mindre, avhengig av turtall på motor og ladehjul str Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Okey vet du hvor mange rpm en g lader går på?Driver å skal lage nytt remhjul til kompen min skjønner du. Så da må jeg prøve å finne ut hvor lite det skal være. skal ha opp trykket ca 0.3 Med 0.3 så går jo vinningen opp i spinningen. Motoren tåler iallefall 0.5 så mere jo bedre. Eventualt kjøpt tykkere toppakning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 okey. ikke det at jeg skjøner hva du mener med det men.... Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Aha. Leste litt feil. Trodde du bare skulle ha 0.3 bar ladetrykk. Siden g-ladern levere til 1.8 liters motor så må du betraktelig ned i ladehjul for å levere noe særlig til en vr6. Til og med på 16v'ene så kjører de jo drit små ladehjul for å få noe særlig guffe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 aha skjønner, men det er det at jeg har 0.5-0.6 i dag å ønsker å komme opp i 0.8-0.9. Nå har ikke jeg g-lader da har kompressor. Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 The following Lader revolutions will be achieved at an engine revolution of 6.000 r.p.m.: Pulley Lader revolutions 87 mm 9.100 r.p.m. 75 mm 10.560 r.p.m. 72 mm 10.980 r.p.m. 70 mm 11.280 r.p.m. 68 mm 11.640 r.p.m. 65 mm 12.180 r.p.m. 62 mm 12.720 r.p.m. 60 mm 13.200 r.p.m. Kom over dette da jeg drev min vanlige surfing på jobb :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 aha skjønner, men det er det at jeg har 0.5-0.6 i dag å ønsker å komme opp i 0.8-0.9.Nå har ikke jeg g-lader da har kompressor. Du må se på utveksling, ikke ladehjul hvilken kompressor har du nå? Hvilken str har du på reimhjulene? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg