jalla Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 det han mente er at de finnes i enkle og dobble versoner. Hehe, mulig all konjakk, vin og whiskey snakker i huet mitt nå, men er det seriøst kabler som har èn hun/han som går over til 4x han/hun? Om så er så sier jeg ballalaika og tjohopp for det, lurte bare på hva hen mente med dobbelkobling siden en pr. def. dobler tilkoblingene vha Y - ledd. Derav aliaset, hehe :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 kom tilbake i edru tilstand, hehe... :D hehe, neida, det jeg mente er at på bildet der er det 2 separate kabler. men du får også de som er sammensatt sånn at du har 1xRight og 1xLeft inn, og 2xRight og 2xLeft ut. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Ach so, ich verstehe, alles gut! Vi er nok enige skal du se, hehe :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Ach so, ich verstehe, alles gut!Vi er nok enige skal du se, hehe :D Grunnen til at jeg nevnte dette var at en sa at man måtte ha 2 y-ledd. Og jeg har selv bestilt y-ledd (Stinger, 75,-) og fikk kun ett, trodde man alltid fikk 2 jeg. Dermed måtte jeg skaffe et til, derfor bør man være litt ops på dette. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg