Mandel Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 presterte og slette hele tråden om bilen min, men gjør vel ikke så altfor mye siden jeg sikkert snart blir kvitt bilen.. siste ting jeg lurte på i tråden min var om noen hadde en blindplate til høyre tåke/blinklys hull..mangler en.. mvh Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 presterte og slette hele tråden om bilen min, men gjør vel ikke så altfor mye siden jeg sikkert snart blir kvitt bilen.. siste ting jeg lurte på i tråden min var om noen hadde en blindplate til høyre tåke/blinklys hull..mangler en.. mvh Husker ikke om jeg kasta den! hehe, men kan jo sjekke :D Har begge to, men er litt sånne sprekker i dem da meeen.. hehe Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 faen den var du uhelig med gutt. var jo en stooor tråd med mye grymt. men men. Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Ole hadde en liggende som jeg kunne få, så da årner´e seg :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Er jo mange tips som kan søkes frem i den gamle tråden din, hvis du vil ha den frem igjen kan sikkert en administrator ordne det.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Er jo mange tips som kan søkes frem i den gamle tråden din, hvis du vil ha den frem igjen kan sikkert en administrator ordne det.. Ja, enig med zoom her! :pray Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Kanskje et feil forum å poste det i, men shitty shit au! Hehe..;) Grattis med ny bil da Fredrik, og grattis med salget av Golf'en! m'm Kommer til å savne den grønne... hellothere Lykke til videre "monsieur", hehe..;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Grattis med ny bil! Løp ut og ta bilder! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Grattis med ny bil! Løp ut og ta bilder! takker :) da må jeg nok løpe langt :P Bilen står på strømmen enda, henter den i helga. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hva faen?! Fransk? Huff. Trist. Kondolerer. :( Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hva faen?! Fransk? Huff. Trist. Kondolerer. :( inget og kondolere for, hadde peugeot 205 før golfen jeg ;) suverene biler ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Så så gentlemens.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 20:14 i kveld ble golfen overlevert til den nye eieren. Var trist og se alle timene og kronene mine rulle bortover gata med en annen bak rattet. Men nå får jeg jo flotters bil i morra, så gleden er også tilstede! så da utnevner jeg en real "skålll" for golfens nye eier som lovet og ta godt vare på "den grønne lave".. Drar til oslo i morra etter jobb og henter ny bil, skal se om jeg får lurt ut noen bilder. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 20:14 i kveld ble golfen overlevert til den nye eieren. Var trist og se alle timene og kronene mine rulle bortover gata med en annen bak rattet. Men nå får jeg jo flotters bil i morra, så gleden er også tilstede! så da utnevner jeg en real "skålll" for golfens nye eier som lovet og ta godt vare på "den grønne lave".. Drar til oslo i morra etter jobb og henter ny bil, skal se om jeg får lurt ut noen bilder. Blir bra... Synd å miste den "grønne" i gjengen, men... Får følge godt med på den franske vet du... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 hva fikk du for den mandel? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg