Gå til innhold

Dimming av militæret ?

Ranger emnet


JungHanz

Anbefalte innlegg

Hei

Sitter nå på Madla i Stavanger på rekruttskolen for sjøforsvaret.

Har vær her nå i nesten 3 dager og er drit lei allerede.

Har klaget på vond rygg noe jeg faktisk har, men jeg klaret ikke å bli sendt hjem da. har bare vært hos legen en gang altså den første dagen vi kom.

har ikke hatt muligheten etterdet pga. det er så mange rekrutter som kommer til leiren heletiden.

Noen som har noen gode tips som fungerer som kan dele disse med meg ?

Har sett på to tråder her som har omhandlet dette, men de begynner å blir noe gammle.

Setter stor pris på om noen har noen gode tips.

 

mvh.

Hans

x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro

x-86 Audi 80 quattro

x-89 Audi 90 2,3 20v quattro

x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert"

x-90 Passat GT G60 Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har vondt i ryggen så bør du komme deg bort. Bare ikke gi deg på det!

Etter å ha vært i militæret i 4mnd klarte jeg å skade ryggen i julepermen. Seff ingen som trodde på det der borte, men de skjønte det når jeg begynte å klage på det når vi var på øvelse osv.. Var rimelig positiv før jul.

Men det syke var at det tok over 2mnd før de klarte å dimme meg. Gikk rundt på kaserna på dagtid og gjorde ingenting, verste jeg har opplevd!

 

Men bare si at du skal til lege!

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det beste ut av tjenesten din. Du tjener ikke en dritt på å syte under Rekrutten. Det er det værste du kan gjøre. Hvis du derimot biter tenna sammen de første mnd og gir et godt inntrykk skal jeg love deg at du får en så VELDIG mye bedre tjeneste. Husk, det er de som er befalet ditt osv på rekrutt skolen som blandt annet bestemmer tjeneste stedet ditt. Der er det voldsomt stor forskjell på ålreit og MINDRE ålreit tjeneste.

 

EDIT: Hvis du har vondt i ryggen, så tilrettelegger de tjenesten for deg. Det er de pliktige til å gjøre.

 

Raymond

Mercedes Vito 110 CDI

Bilen

Crossern Suzuki 250 RMZ

 

Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det der er bare å bite i seg. Kan også si at rekrutten er både kjedelig og meningsløs i forhold til det som kommer etterpå. Samtidig er det rett og slett taper-aktig å "skryte" på seg vondt et eller annet sted eller noe annet for å slippe unna bare fordi man vil hjem igjen til gutterommet hos mor, rånerne på den lokale Shell'en og jobben i kassa på Rimi. Nå som så få avtjener militærtjenesten er det mer og mer å regne som et kvalitetsstempel å faktisk gjennomføre.

 

Nok en gang - å dimme uten grunn er forbeholdt samfunnets søppel.. ;)

 

MVH

E. Spangen/Fenrik ;)

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det der er bare å bite i seg. Kan også si at rekrutten er både kjedelig og meningsløs i forhold til det som kommer etterpå. Samtidig er det rett og slett taper-aktig å "skryte" på seg vondt et eller annet sted eller noe annet for å slippe unna bare fordi man vil hjem igjen til gutterommet hos mor, rånerne på den lokale Shell'en og jobben i kassa på Rimi. Nå som så få avtjener militærtjenesten er det mer og mer å regne som et kvalitetsstempel å faktisk gjennomføre.

 

Nok en gang - å dimme uten grunn er forbeholdt samfunnets søppel.. ;)

 

MVH

E. Spangen/Fenrik ;)

 

Takk Spangen ;)

Mercedes Vito 110 CDI

Bilen

Crossern Suzuki 250 RMZ

 

Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seriøst, det er bare og bite tenna sammen.

Er også enig i at det kanskje er menigsløst, men når du er ferdig med rekruttskolen skjønner du nok at det ikke er fullt så ille som du skulle ha det til!

Dessuten lærer du jævelig mye av militæret i grunn, du får et annet syn på en god del ting, pluss at du lærer og ta vare på deg selv i helt spesielle situasjoner!

 

 

Dimming før tida er for homser og benskjøre jenter. Er du kar, så blir du !

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår