Mikke Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Kupevifta mi har sluttet og fungere på min vectra-b 1996mod. Jeg har byttet motstanden som sitter forran ved selve vifta, jeg har prøvd og bytte vifte, jegh ar byttet bryterkonsollet, jeg har målt gjennomgang mellom kablene forran i motorrommet og innenfra kupeen. Og jeg jeg har sjekket sikringen som er til vifta. I følge opel er det ikke noe releè til vifta (kan noen bekrefte avbekrefte dette?) Har noen noe forslag om hva som kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 hmm,tror kanskje det skal være et rele til dette? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 har du noen anelse hvilket relee som tilhører eventuelt vifta? om det sitter inne i kupeen eller i motorrommet? opel påstår at det ikke er det, men jeg starter å tvile på det de sier snart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg