Tarant|no Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Har fått steinsprut og derav en sprekk i frontruta. Kom på fredagen og har vokst siden det. Ser dessverre ut til at jeg snart må bytte den. Hvor kan jeg gjøre det billigst i Oslo? Første bilen min så jeg har ikke så god oversikt ennå. Ut fra forsikringen koster det kr. 2000.- i egenandel... Sure penger. Siter http://www.itisnothere.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Har fått steinsprut og derav en sprekk i frontruta. Kom på fredagen og har vokst siden det. Ser dessverre ut til at jeg snart må bytte den. Hvor kan jeg gjøre det billigst i Oslo? Første bilen min så jeg har ikke så god oversikt ennå. Ut fra forsikringen koster det kr. 2000.- i egenandel... Sure penger. På Yaris, så er frontruten en del av det bærende karosseriet. Så det er vel egne krav til rute bytte på den. Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Har fått steinsprut og derav en sprekk i frontruta. Kom på fredagen og har vokst siden det. Ser dessverre ut til at jeg snart må bytte den. Hvor kan jeg gjøre det billigst i Oslo? Første bilen min så jeg har ikke så god oversikt ennå. Ut fra forsikringen koster det kr. 2000.- i egenandel... Sure penger. Vi fikk sprekk i frontruten på vår Verso. Startet med 2 mm og vokste seg til halvparten av ruten. Tok det på forsikring, 2000 gikk og Toyota på Skøyen gjorde det på noen timer. Hadde kostet rundt 5000, hvis vi hadde betalt selv. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarant|no Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Takker for gode svar. Tar det vel på Hurtigruta på Storo. Kr. 2000.- i egenandel pluss evt kr. 250 for grønn stripe på toppen av ruta. Siter http://www.itisnothere.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mocci Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Jeg har også fått en steinsprutskade i frontruten som er såpass stor at ruten må skiftes. Jeg vet man må ut med 2000 i egenandel (forsikring) men hva betyr det at frontuten er en del av det bærende karosseriet? vil det si at jeg må ut med en større sum utenom egenandelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf.H Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 du må kun betale egenandel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg