boXer Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Er litt sjokket, selv om man aldri skal bli overasket over norske avgifter. Vi har en tilhenger, en hestehenger, og denne har selvsagt en egenvekt på over 750kg. Denne ble kjøpt ny i 2003, da kostet den 33.000kr på tilbud, den er lite brukt og er helt strøken, god som ny. Derfor er den lagt ut for salg for 29.000kr og en kjøper vil ha tilhengeren... helt til man finner ut at det er OVER 6.000kr i omregistrering av tilhengeren!!! Det er med andre ord nesten like billig å kjøpe en ny til vanlig pris. Eneste alternativ er å trekke fra omreg, eller selge uten å omregistrere. Har litt vanskelig for å se logikken i disse omregistreringsavgiftene. Leksa er, IKKE kjøp ny tilhenger over 350kg hvis du ikke VET at du skal ha den i mange år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 hehehe, velkommen til norge :hammer de drar inn ganske godt med penger om de pønsjer omregistreringer i en time de folka :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Din straff siden du vraka celicaen...hihi.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latskap Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Og alfasuden min!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Er ikke min henger da. Og såvidt jeg vet lever Alfasud'n i Grimstad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg