Gå til innhold

Spiller fra usa

Ranger emnet

raz

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig ikke, du får en garanti som gjelder hos Pioneer Deutschland via den tyske forhandleren. Og den tyske garantien er på to år...

Og jeg anser det som noget enklere å følge opp garanti- og servicespørsmål overfor en tysk butikk noen timers kjøretur unna i verste fall, kontra en perifer nettsjappe beliggende i USA... og det er den sammenligningen jeg trekker, samt at spilleren blir den samme som i Norge.

Er ikke den norske garantien lenger???????????????????

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Du får stikke innom oss og se om du finner noe Pioneer-produkter... Jeg har ingenting med Pioneer å gjøre og aner virkelig ikke hva slags garanti Pioneer Norge AS gir på sine produkter og har overhodet ikke dårlig samvittighet for det.

Og merk at jeg snakker om fabrikksgaranti, du snakker tydeligvis om kjøpsloven...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får stikke innom oss og se om du finner noe Pioneer-produkter... Jeg har ingenting med Pioneer å gjøre og aner virkelig ikke hva slags garanti Pioneer Norge AS gir på sine produkter og har overhodet ikke dårlig samvittighet for det.

Og merk at jeg snakker om fabrikksgaranti, du snakker tydeligvis om kjøpsloven...

Hva gir dine merker av fabrikks garantier når det gjelder Sviss-Grundig-Becker

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med denne,denne går an å bruke fint i Norge?

http://www.caraudio-versand.de/shop.pl?action=art&id=112067

Alle Europeiske spillere er like, dermed fungerer også alle i Norge.

Jeg har kjøpt to spillere hos denne butikken og kan ikke si annet enn at jeg er meget fornøyd med den handelen.

Bortsett fra at de ikke sendte pakken som gave :deng

:D

Egentlig kunne jeg like godt ha kjøpt spilleren i USA for rundt halve prisen av den tyske...

Dette fordi jeg ikke har brukt radioen annet enn noen minutter da jeg hadde montert den.

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for hjelpen. Men jeg lurer på en ting, jeg er ikke så slikt på sånne ting og med at det står på Tysk gjør det ikke noe bedre. Har det gått ann at du har kjøpt å bestillt en slik spiller til meg,så hr jeg overført penger på kontoen din eller noe slikt?? Så har du sent meg spilleren? Eller hvor hollder duh til BeemerZ1?

Mvh

Eirik Carlos

Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for hjelpen. Men jeg lurer på en ting, jeg er ikke så slikt på sånne ting og med at det står på Tysk gjør det ikke noe bedre. Har det gått ann at du har kjøpt å bestillt en slik spiller til meg,så hr jeg overført penger på kontoen din eller noe slikt?? Så har du sent meg spilleren? Eller hvor hollder duh til BeemerZ1?

Mvh

Eirik Carlos

Tror ikke jeg vil ta på meg ansvaret for å bestille for deg, men jeg kan godt hjelpe deg med det du skulle lure på.

Holder til i Bergen.

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider