kaffi Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hei jeg har en mazda 626 glx 88mod der sikringen til bakgruns lyset til instrument bordet og klimaanlegget ryker hver gang jeg prøver å slå det på, dette begynte en kveld jeg sto med bilen på tomgang, så røk sikringen helt uten videre. Har noen her peiling på slikt? evt har ett sjema for det elektriske anlegget i bilen? evt vet hvordan jeg får ut bryteren til lyset. jeg tipper det er den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Det er en kortsluttning en plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Vel så langt har jeg også komt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Jeg også tror det er en kortslutning en plass........... Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Du må måle deg fram! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg