Warlock Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Kanskje ett bilde? Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Og muligens ett til... Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 jeg ville heller ha kjøpt NYE felger. å rette koster psenn. og du har ennå tanken i hodet av at dem HAR vært skadet!... samma som å måtte leve resten av livet med at sønnen din ble født uten penis...... samma hvor lykkelig han er..! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 :D :D :D :D Nja, men siden det koster meg bare 560 spenn å få dem rettet og 2700 for en ny felg så er det verdt ett forsøk, så blir det ikke 100% bra så kan jeg jo bruke denne felgen til reserva dekket :-) Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by rdl jeg ville heller ha kjøpt NYE felger. å rette koster psenn. og du har ennå tanken i hodet av at dem HAR vært skadet!... samma som å måtte leve resten av livet med at sønnen din ble født uten penis...... samma hvor lykkelig han er..! Veeel.. blir vel ikke akkurat det samme!! Felgen var ikke "født" defekt, den ble det senere.. så sammenligningen din blir korrekt hvis du sier at "det er det samme som at ungen din 'får kappet av penis'......." See?! (det og også sammenligne en felg med et barn, sette deg i en veldig tvilsom posisjon som evt. far!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 jeg må betale mellom 350-500 kr for å rette opp felgen..ett sted i sandefjord..husker ikke hetl hva det heter.. men felgen må jo lakkes og da..så blir vel dyrer .. :rolleyes: uff..mye styr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg