hc_TK Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Noen som har noe å si om denne suben? http://www.mamut.com/dynabel/subdet419.htm Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Tror nok jeg ville holdt meg langt unna denne, da dette er nøyaktig den samme bassen som BoomBoom selger under navnet "Drucilla". Håper det snart går opp for folk at Dynabel på ingen måte er Norsk kvalitet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Tungdrevne saker er det første som slår meg. Men billig er de da om det er hovedkriteriet. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Dynabel bassene kan ikke sammenlignes med de andre der, dynabel bassene er MYE bedre..... å si at dynabel ikke er kvalitet, vitner om lite forstand om hva du prater om, men så kaller du deg jo earthquake da så.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Dynabel bassene kan ikke sammenlignes med de andre der, dynabel bassene er MYE bedre..... å si at dynabel ikke er kvalitet, vitner om lite forstand om hva du prater om, men så kaller du deg jo earthquake da så.... Hvilket grunnlag har du for å komme med den sånn påstand? Tror du virkelig at BoomBoom basserne er en "kopi" av Dynabel? Hvis du tror at Dynabel er noe annet enn et kinaprodusert produkt så tror jeg du bør ta en telefon til Eltek å snakke litt med dem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Har DY9410 jeg. Synes ikke at de er dårlige at det har noe å si. Selv om de er like så kan Eltel sette kvalitetskrav til de selv om de er produsert i Kina. Å si at alt som kommer derfra er dritt blir feil. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Har DY9410 jeg. Synes ikke at de er dårlige at det har noe å si. Selv om de er like så kan Eltel sette kvalitetskrav til de selv om de er produsert i Kina. Å si at alt som kommer derfra er dritt blir feil. Jordfreser´n prøver vel heller å formidle at en ting ikke nødvendigvis er bra, bare fordi det kommer fra dynabEltek. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Har DY9410 jeg. Synes ikke at de er dårlige at det har noe å si. Selv om de er like så kan Eltel sette kvalitetskrav til de selv om de er produsert i Kina. Å si at alt som kommer derfra er dritt blir feil. Ikke missforstå meg, jeg mener på ingen måte at alt som kommer fra Kina er dårlig og heller ikke alt fra Dynabel er dårlig:) Poenget mitt var at denne modellen til Dynabel er ikke spesielt bra, selv til den lave prisen. De har andre modeller som er langt bedre enn denne og syns dere heller bør kjøpe dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Det er vel ikke en kopi av Dy9412 også? Bare lurer her altså.. ;) Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Det er vel ikke en kopi av Dy9412 også? Bare lurer her altså.. ;) Virker som du tror at det liksom er Dynabel som er "originalen"... Disse subbene selges, som jeg tidligere har skrevet, under et annet merke i Kina. Hvem som helst kan få sin egen logo på dem. Jeg vet om i hvert fall to firmaer i Norge som selger 94-serien under to forskjellige merker. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Selv om ramma er den samme, så kan jo spider, voicecoil, membran og oppheng være bytta? Til noe som er litt mer solid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 såpass.. det syntes jeg var dårlig ! Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 det håper jeg virkelig att sånne viktige deler er bytta, mye koster de forksjellige subbene i forhold til verandre? Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Selv om ramma er den samme, så kan jo spider, voicecoil, membran og oppheng være bytta? Til noe som er litt mer solid. det håper jeg virkelig att sånne viktige deler er bytta, mye koster de forksjellige subbene i forhold til verandre? Kommer an på flere ting, bla. hvor mange som bestilles. Fabrikken har gjerne en minsteordre på en container. Da først kan du spesifisere egne verdier på ting. Bestiller du færre via en agent, får du som regel kun fabrikkens egen versjon og må ta den som den er. Boombooms sub er dobbelt så dyr som dynabel, men boombooms går for rundt halve prisen på qxl, så de er nok temmelig like. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Sant det, men nå er det jo tilbud på Dyna'en idag da. De kan jo ha lagt i 100 ekstra per speaker, og fått noe som er vesentlig bedre ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg