AtoX Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Lurte på om någen gidde å hiva inn bilder evt. forklaring på kosen eg får ut bakrutene på vectra b? er det noe stress? er vanlig vinduheis\roll på vinduet. Asså isje eletrisk :) Eg vett dansken skreiv någe om dette, men fant isje tråen igjen. Så evt. je meg link te den vist någen har?? Thanx på forhånd Siter Opel Vectra B Kilmanjaro avisbudsykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zerodazone Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Dette lurer jeg å på. men på en vectra a og da er det snakk om sidevinduene. noe stort stress å ta de ut.. kanskje en ide å skrive på bokmål skjønner jo ikke en dritt av d du har skrevet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AtoX Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 hehe, skal begynne å skrive sånn at folk forstår fra nå av då;) Siter Opel Vectra B Kilmanjaro avisbudsykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Var på høggern idag å fant diverse ting...så ville jeg bare prøve å få ut ruta på en vectra som stod der...Fikk av lista, så var det hva man så skulle gjøre? ruta sitter jo kjilt fast i ett spor, fant ingen måte å få løsna det på, stressa å herja. Så en enkel forklaring om hvordan hadde vært greit:) Siter Prosjekt: Daihatsu Charade G11 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg