113deluxe Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Er det noen her som har byttet til facelift lyktene på en A4 som ikke har dette? Det vil se de som er hele og ikke har blinklys separat. Jeg vet at noe må gjøres for å montere disse men Hva er det egentlig som må skjæres bort og er det mye jobb? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 du må bare skjere bort en liten bit på skjermene bak blinklyset :) Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T2000 Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Her er en link på Audiworld som viser hva som må kuttes. Er ikke så veldig mye jobb, men du må huske at det ikke er samme kontakter på de gamle lyktene og det er litt jobb med bytting og kobling av disse. Byttet selv for 3-4 år siden og angrer ikke akkurat, mye bedre lys og bedre utseende. -TD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Her er en link på Audiworld som viser hva som må kuttes. Er ikke så veldig mye jobb, men du må huske at det ikke er samme kontakter på de gamle lyktene og det er litt jobb med bytting og kobling av disse. Byttet selv for 3-4 år siden og angrer ikke akkurat, mye bedre lys og bedre utseende. -TD Jeg vil bygge om til xenon så ledningene må jeg vel koble om uansett. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Jeg vil bygge om til xenon så ledningene må jeg vel koble om uansett. Hva trenger man for å bytte til xenon egentlig? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Hva trenger man for å bytte til xenon egentlig? Et xenon kit. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Et xenon kit. Har du en link til et sånt? :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg