Empty Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Har akkurat gått til innkjøp av en Golf 2 -85 mod. som i dette øyeblikk er fri for alt som heter anlegg så dette må kjøpes asap. Men ser at det ikke sitter mer en 3.5" frontsett i Golfen og lurte på hvor stort frontsett det er mulig å få presset inn ? Subben jeg har tenkt å bruke er en Peerless Resolution 12" fra Eltek og forsterkeren jeg så på var en BF0804 også den ifra Eltek, men så fikk jeg nyss om en Lanzar Vibe 435 til 1800,- og lurer på hvilken av de to jeg burde velge... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nO_o Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 lag utbyggere til dørene, så får du plass til det meste av frontsett! Siter Nothing so far... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Du skulle fint få klemt inn et 4" sett på dashen og 6.5" midbasser i dørene montert vha f.eks disse.Skal du ha mer ut av det må du nok til å bygge om litt som nevnt over :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Empty Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Hvis det blir noe i dørene så må jeg vel nesten prøve meg på glassfiber. Men er det noen som har noen formening om Dynabel 0804 forsterkeren vs. Lanzar Vibe 435 til 1800,- ? Subben blir da som sagt en Peerless Resolution 12". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg