Gå til innhold

Inspirasjonstråd V, se og lær

Ranger emnet


Polo Classic

Anbefalte innlegg

kunne kanksje ha cleane litt dørhåntak og lister...og fått lakka den siste leppa (den siste)...ellers mye pent

 

holder ikke lenge med lakka Vr6 leppe, vertfall ikke viss bilen er senket, blir fort stygg da. vurderte å gjøre det selv, men kom på bedre tanker siden jeg bruker bilen ;)

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kromme felger er kult ja:)

Dallas syntes det blir litt feil av deg å si hva folk skal ha og ikke ha!

Forskjellige smak og det er bra

 

:iconsm

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder ikke lenge med lakka Vr6 leppe, vertfall ikke viss bilen er senket, blir fort stygg da. vurderte å gjøre det selv, men kom på bedre tanker siden jeg bruker bilen ;)

 

Mye kommer jo annpå hvor forsiktig man er....men klart bør vel bergne å lakke opp leppa engang i året....kjøreselv med den på bilde under...blå fargen er helt umulig med tanke på riper og steinspurt. Men klarer og holde leppa relativt pen igjennom en sesong

 

03.jpg

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lav er bilen på flat bakke da? jeg har 80mm senk i front, noe som tilsier ca 7cm klaring på heeeelt flat bakke, er litt kosesubbing nesten daglig pga. grusvei inntil huset og dårlig veiarbeid på vestlandet.

 

På bilde der står den i oppover bakke...så den er lavere på flat bakke....kjører med supersport høydejustertbart og har ikke målt akkurat hvor mye senka den er nå....men tipper rundt enn 70-80 mm i og med at jeg har endel til å gå på....

 

Klaring fra bakken på laveste punkt er ca det samme som din....litt mer på høyeste punkt...

 

At det er upraktisk og vansklig og komme frem er ikke å legge skjul på, men så ser det desto penere ut....og man skal jo lide litt for skjønnheten...:)

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår