jalla Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Lengden du markerer med "?" får du automatisk utregna på saken du lasta ned fra meg. Vinklene kan jo også enkelt regnes ut vha sin, cos, tan setningene eller ved å gå bananas med geometrikalkisene choose your pick :) Uansett vil det ikke bli aldeles nøyaktig, regn med avvik på opptil ca 0.5 grader hver vei men det er no sweat. Bare å pusse over med sandpapir om det i det heletatt er nødvendig og så dynge på med polyurethanlim eller AG - D2 som du får hos Autod :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esh Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 hehe. jeg brukte hypotenus og katet ag alt det andre. faens møkke. satt i omtrent en time før det ble noe vettu. så nå trur jeg at jeg har den. men jeg lagde den akkurat. så den er akkurat 40 nede og slikt. er det dumt burde man lage den bitte litt for liten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg