Gå til innhold

Nikdev: Cherry Gtt - sleeper

Ranger emnet


Nikdev

Anbefalte innlegg

Har du ikke prøvd coilovers'ene?

Har du sett snømegden her :(

Jobber mye om dagen også så derfor har jeg "fri" fra bilen..

Men tror du demperne skal være så harde at man ikke klarer å rikke på dem?(opp\ned) De har kanskje satt seg litt, hvordan skal jeg få de løs? *finne finne fram slegga*sombrero

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så de passer?

 

Har ikke fått tatt noen nøyaktige mål, fordi jeg ikke har hatt av orginaldempern. Men har målt litt med øyemål og målbånd.

Øvre feste er like og lengden på dempern er omtrent den samme som de orginale demperne, er ikke 110% sikker på om de nedre festene er helt like men det ser likt ut. Eneste forskjellen jeg kunne se, er holder til bremseslangen\rør..

Lyst på s13 coilovers?

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det lite om dagen, hvorfor?

Jo fordi det er massse snø her og bilen står ute...

Og fordi de pengene jeg hadde tenkt til å bruke på cherryen ble heller brukt til å kjøpe meg ny kosebil:

2_1137415180696.jpg

Handlet denne bilen fordi den er "ferdig" og har det rette stuket. Og fodi jeg savnet, right wheel drive :peace:

Siden jeg nå har 35.000 mindre å rutte med til cherryen, blir det rat-look :eek:

Dvs: jeg kommer til å kjøre med felgene (de skal på sin side alltid være polerte...) og masse senk, men driter i karroseriet ellers (kanskje jeg lakker panseret matt svart) og den værste trimmingen får vente litt

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You did it, man!! :D Gratulerer!

 

Du skal kvitte deg med boostcontrolleren, sier du? ;)

Hehe kanskje det, skal rb`en tuktes nå sombrero

 

 

Jeg kan godt kjøpe felgene dine.... Så slipper du å pusse slik på de kiddie

 

Skal nok fremdeles skamsenke cherryen og kjøre med felgene, men hvis jeg skal selge så skal jeg huske på deg, de hadde nok kled toyotaen :cool:

 

 

 

Hehe, det ble tysker alikevel. Gratulerer. Ble ikke salg av felger, men vi har en plan for å få de på. ;)

 

Ja ble desverre det (er jo mest glad i japser, men fant ingen fornuftig prisa biler, selv om jeg sikla mye på en infiniti m30 men den hadde aut så jeg droppa det..)

Men falt litt for looken på 924en, alle de rette tingene var liksom gjort..

 

Håper du får på felga, så skal jeg prøve å få tak i senterdekslene (tror forrigie eier har fått nytt tlf nummer, men skal nok klare å få huka tak i han en dag..)

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår