Gå til innhold

www.xelent.no noe bra eller bare dritten?

Ranger emnet


audifanatic

Anbefalte innlegg

man må ikke ta alt med en gang vettu :) har startet på Morel siden jeg nå da :) men mulig jeg får to stk Cervin 10" for 1200 kr brukt. kosta 2500 nye. de vet jeg at med riktig kasse spiller relativt pent og bra :)

 

 

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei, vi hadde exelent i russebilen og det trøkka genialt...

Fikk du noen gang målt det?

 

Jeg sponset en russebil her, som fikk ett komplett RF, Kicker og Pioneer anlegg for 14 000kr, spillte rent og pent, samt over 145dB i en Van.

 

Ble brukt på årets 16.mai fest istedet for PA anlegg som de vanligvis leide inn til den russefesten, sier vel sitt...

 

Så 30k bør ha vært jævlig heftig :watchout

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du betalte 12k for det da din dott! :P hva anlegget er verd var veil. pris.

Gå til fortet i drammen eller noe da med 12k og se hva du får.

 

regna med vi fikk litt rabatt firefox? så antok at veil. pris er det duden selger for...er jo egentlig sinnsykt dårlig salgstriks å prise varene sine 3 ganger så mye som det de egentlig blir solgt for da...Og hvis han tror det er en smart måte å markedsføre seg på burde han begynne i klassen min :P hehe...får ikke en dritt på fort for 12 k :P kommer på 20 k bare du går inn døra, vil du ha mindre liker du ikke lyd og er teit :P får hvertfall intrykket av det...men hvorfor prater alle om at xelent er så jevla billige? hva koster faktisk produktene? eks på modeller av samme styrke? tips til de som selger xelent, kanskje tenke på litt sånt i stedet for å si at xelent er billig i forhold til hva du får...og han duden med russebil vs PA: vi kunne fint spille for alle, ikke no problem...men spiller du bedre enn PA, spør jeg deg følgende: hvor ræva var PA anlegget? kompis av meg er dj og har et lite PA anlegg til bare ca 45 k og....hadde ikke vurdert å prøve meg mot det med hvilket som helst bilanlegg!!! dott firefox? ekke fjortis lengre så gidder ikke å svare på det en gang ;)

 

og Zetec: vi fikk berte bilen på skolen vår til å kjøpe mer anlegg fra fort knox etter at vi overkjørte musikken dems første dag ;) og vi maksa ikke mot dem en gang ;) fått meg db måler nå så skal høre om vi får rigga opp alt og målt...kom på at det hadde vært greit å få med på salgsannonser :D

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regna med vi fikk litt rabatt firefox? så antok at veil. pris er det duden selger for...er jo egentlig sinnsykt dårlig salgstriks å prise varene sine 3 ganger så mye som det de egentlig blir solgt for da...Og hvis han tror det er en smart måte å markedsføre seg på burde han begynne i klassen min :P hehe...får ikke en dritt på fort for 12 k :P kommer på 20 k bare du går inn døra, vil du ha mindre liker du ikke lyd og er teit :P får hvertfall intrykket av det...men hvorfor prater alle om at xelent er så jevla billige? hva koster faktisk produktene? eks på modeller av samme styrke? tips til de som selger xelent, kanskje tenke på litt sånt i stedet for å si at xelent er billig i forhold til hva du får...og han duden med russebil vs PA: vi kunne fint spille for alle, ikke no problem...men spiller du bedre enn PA, spør jeg deg følgende: hvor ræva var PA anlegget? kompis av meg er dj og har et lite PA anlegg til bare ca 45 k og....hadde ikke vurdert å prøve meg mot det med hvilket som helst bilanlegg!!! dott firefox? ekke fjortis lengre så gidder ikke å svare på det en gang ;)

 

og Zetec: vi fikk berte bilen på skolen vår til å kjøpe mer anlegg fra fort knox etter at vi overkjørte musikken dems første dag ;) og vi maksa ikke mot dem en gang ;) fått meg db måler nå så skal høre om vi får rigga opp alt og målt...kom på at det hadde vært greit å få med på salgsannonser :D

 

Den prisen dere fikk anlegget for var jo litt på grensen da.. han tjente ikke akkurat mye på det kan jeg si hehe.

Hadde det vært noen andre hadde det nok kosta en del mere ja :)

- 88mod Toyota Supra 3.0 T

- 82mod Toyota Carina 1.6 DX

x 96mod Toyota Carina E 1.8L

x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI

x 86mod Toyota Carina II 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den prisen dere fikk anlegget for var jo litt på grensen da.. han tjente ikke akkurat mye på det kan jeg si hehe.

Hadde det vært noen andre hadde det nok kosta en del mere ja :)

 

men det du sier at da at innkjøps prisen hans er under 12 000 for hele pakka og da har han en avanse på ca 266% utifra veil. pris. så med mindre han har veldig høye faste utgifter har han grei fortjeneste. Er litt usiker på hvor lovlig det er å oppgi veil. pris når det ikke er den akutelle prisen også...så hvis noen er misfornøyde med han er det jo bare å legge han inn for forbruker ombudet ;)

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han driver jo butikk, så hva han velger å sette som veil.pris er jo opp til han. så det er jo ikke ulovlig. Det er forresten Tryland som er sjefen og som importerer detta greiene.. er han som bestemmer prisen.

- 88mod Toyota Supra 3.0 T

- 82mod Toyota Carina 1.6 DX

x 96mod Toyota Carina E 1.8L

x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI

x 86mod Toyota Carina II 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han driver jo butikk, så hva han velger å sette som veil.pris er jo opp til han. så det er jo ikke ulovlig. Det er forresten Tryland som er sjefen og som importerer detta greiene.. er han som bestemmer prisen.

 

det er ulovlig å feilinnformere kunde,noe han gjør hvis veil. pris ikke er den reele salgsprisen...selv om det for eks er billigere også :P

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å kjøpe inn et produkt for 1000 kr og sette veil. pris på 5000 kr. er sleipt.

 

hadde du syns det hvis det var du som solgte? hadde ikke jeg :D hele kommer jo ann på hvor mange som kjøper det...bedre å selge det for (som ex) 5000 til 500 stk enn å selge en vare for 2000 til 1000 stk...hvor mye tror du det koster mer å lage et virkerlig kjent merke? trolig det samme, kanskje billigere pga av størrelsen på produksjonen osv...så vil heller si at det er sleipt å prise en vare med høy avanse pga av at det er et merke!(selv om jeg skjønner hva du mener,bare at hadde jeg vært han ville jeg også prøvd å tjene mest mulig)...og den firefox har rett, den reele prisen er den importøren setter...for er jo den prisen forhandler må gå utifra...så lenge nok folk er villige til å betale den summen så funker det...men hvorfor oppgi denne veil. pris hvis det ikke er salgsprisen hans?

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår