rlsa Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Noen som vet hvordan bytte varmeapparatregister i min 93 mod audi 80 tdi??? Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hei du, lykke til. dette er passe stor jobb, ihvertfall hvis du har klima/AC i bilen. Ville ha hørt med møller om du kan få en enkel innføring. hvis ikke de er behjelplige, så kan du sende meg en PM så skal jeg se hva jeg kan finne ut for deg. Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 det er ac ja, kan undersøke med møller først Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 må nok delvis ut med dashborde får å få ut registeret. 4 timer om gjort før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg