Krazy3en Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Har dere som har golf 2 og jetta 2 noen oversikt over HVOR dårlig traversen deres er? Jeg har oppfattet det slik at omtrent samtlige traverser til denne modellen blir veldig dårlig dersom de ikke behandles bedre enn de er når de er ny. Jeg har tre stk som er hull i rundt motorfestene og i festene til bærearmene. Dette var ikje til å oppfatte mens de stod på bilene. Men når de kom av og fikk en omgang med sandblåseren, så viste det seg at de var full i hull (ja, som ikje skal være der...) Hvis traversen knekker i hundre pil og bue med full bil så blir det katastrofe og :drive2 rett i en fjellvegg. (Sitat: En ivrig selger av en Golf:)) Noen som selger nye traverser til en rimelig penge. Og noen som evetuelt har kjøpt noen på Møller og vet hva de koster der? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 ser helt og fungerer helt fin min.. sitti der siden i 91 Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Min er fin! (for et svar) Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 På min mors -92 Golf 2 ble det 2´er feil på EU pga rusthull i traversen. Stålet rundt fremre festet til den ene bærearmen er helt oppspist av stålmark. Fikk en pent brukt rustfri travers for en tusenlapp hos Vikers bildeler i Spydeberg. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 traversen er en sykdom på golf 2 og jetta 2... noe som burde skiftes etter noen år samme hvor god stand man tror bilen er i...som krazy3en sier, man kan omtrent ikke se om det er rust på den før eventuell sandblåsing... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Jeg kjøpte ny travers til min golf for noen år siden og det kostet meg 2200,- på møller vestfold, denne var også bedre stivet opp enn den gamle, samt at det var påmontert noe extra lodd på den pga vibrering og slikt... Min knakk når jeg kjørte forbi en bil, og det var som å kjøre i stor bøtte smør, altså ikke veldig morro, men det gikk.. :D Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg