Gå til innhold

Dere som evt fulgte med konkurransen på Sonen på TV2 i natt

Ranger emnet


b0rre

Anbefalte innlegg

Som dere som fulgte med fikk med dere tok det noe helt jævlig lang tid før det rette svaret kom..

 

Vel, det rette svaret ble sendt inn ifølge Tv2 Interaktive Kundeservice klokken 02.51. Rette svar var også som de fleste sikkert fikk med seg Kewet, som er en El-Bil type. Det rette svaret ifølge DJ'n Christopher kom inn ca kl.05.00.

 

Det som jeg reagerer på er at DJ'n i Sonen ikke følger med og stopper konkurransen når det blir sendt inn rett svar istede for at folk sender inn svar i 2 timer etterpå og bruker MASSE penger på å gjette rett svar..

 

Både jeg og min mor (som faktisk sendte inn kewet først av alle) har snakket med Kundeservice og vi krevde pengene tilbake for de meldingene vi hadde sendt inn etter kl.02.51.

 

Jeg sier det rett ut, dette er jo ren forbanna svindel av TV2 og jeg vil ikke godta sånn urettferdige konkurranser. Om det blir sagt at førstemann inn vinner så skal førstemann inn vinne, enkelt og greit. Når rett svar kommer, så er konkurransen over.

 

Jeg oppfordrer dere som har sendt inn melding etter kl.02.51 å ringe kundeservice for sonen og kreve pengene deres tilbake. Synes det blir totalt feil at de skal sitte å dra inn flere tusen kroner på at en programleder ikke klarer å gjøre jobben sin og følge med når han kjører en konkurranse.

 

Tv2 Interaktive Kundeservice -> 55 30 33 41

 

PS. IKKE godta en tilgodelapp som min mor ble tilbudt! Krev pengene tilbake;)

 

Mvh

b0rre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, faen... Jeg ble fanga i det greiene der... En kamerat og jeg var akkurat ferdig med Seinfeld og vafler da vi bare switcha litt rundt bare for å sjekke tilbudet før vi gikk hvert til vårt. Begynte vel å se i 2-tida. Så sendte vi inn en melding da bare for å prøve (har egentlig ikke lyst på noen PSP...)... Så tok det jo fackings forever før den meldinga dukka opp (halvtime ellerså), og da begynnte vi jo selvfølgelig allerede å banne fordi vi hadde sitti hjernedøde og sett på en forbanna snauskalle prate svada og vissvass i en god mannsalder.... Men tenkte jo at det ikke kunne vare så sykt lenge, og nå MÅTTE vi jo vite hva svaret var også helpme

 

Så vi slengte inn et forsøk til da, det var vel litt over tretida... Så heiste vel kameraten min det hvite flagget og forsvant kvart på fire ellerno. Klokka HALV FEM kommer det riktige svaret, rett etter han har begynt en ny sang, som skal vise seg å være den LENGSTE og mest bråkete sangen som er laget på denne siden av barkebillekrigen. Tenkte liksom jeg skulle vente til sangen var ferdig da, for å høre om han hadde noe smart å si (særlig...), men måtte gi opp KLOKkA KVART PÅ FEM, vel vitende om at svaret var kewet, men fortsatt uten et ord fra programlederjævelen :ex_machin :ex_machin :ex_machin

 

Til mitt forsvar skal det sies at jeg ALDRI ser på sånn drit ellers, og er prinsippielt imot å sende SMS til teite ting som koster no særlig mer enn et par kroner.

 

Det GJØR noe med selvfølelsen å ligge å glo på sånn skit i 2 og en halv time uten noen som helst annen grunn enn at man bare MÅ vite svaret. Nå er det jo guds lykke at jeg ikke skulle hverken jobbe eller "studere" idag, men allikevel... Får ta kontakt med TV2, erstattningssak pga tapt nattesøvn ellerno..

 

Ser jo selvfølgelig humoristisk på det nå, men faen så irritert jeg var når jeg lå der på 2. timen... Ting fløy veggimellom, og det hagla fy-ord... :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, og med litt enkel hoderegning er det også mulig å finne ut hva TV2 tjente på uttallige menneskers ulykke...

 

Tikka opp en ny SMS på skjermen ca hvert sekund. 60 sek i et minutt, 60 min i en time 3 timer i tre timer (...) á 10 kr pr SMS.

 

Veldig røft regna blir det gode 100 000 norske riksdaler! For å dele ut no svineri til et par høvdinger? :fire:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette virker litt som med debatter på TV. Sender du kommentarer koster det deg uansett om meldingen vises eller ikke ^^,

 

P.s.: Misstenker at de eneste som får meldinger på skjermen på TV2 er de som kommer med "heia carl-i!!", "ja til dettedet er ikkebraa" etc. :P

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår