Gå til innhold

Pioneer DVH-P5000MP

Ranger emnet

Vipe

Anbefalte innlegg

Har et par spørsmål om min Pioneer DVH-P5000MP :dj

-Er det noen her som vet om det går an å "kode om" en usa-utgave av denne til europeisk radiotuning?

Hører lite på radio uansett, men hadde vært greit å kunnet brukt alle kanalene.

-Er det noen av dere som vet om det går an å bytte diodene/lysene i knappene rundt displayet? Disse er grønne, og vil gjerne ha de rød.

Kjøpte spilleren i tro om at det var rødt lys, men fant senere ut at det kunn var rødt lys i europa-utgaven av spilleren.

Jeg kommer selvfølgelig ikke til å lodde ut ev. komponenter selv, men overlate dette til folk som har kunnskap og dyktighet til å utføre noe slikt.

Bare lurer på om det ER mulig..

Setter stooor pris på svar..! :hug:

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par spørsmål om min Pioneer DVH-P5000MP :dj

-Er det noen her som vet om det går an å "kode om" en usa-utgave av denne til europeisk radiotuning?

Hører lite på radio uansett, men hadde vært greit å kunnet brukt alle kanalene.

-Er det noen av dere som vet om det går an å bytte diodene/lysene i knappene rundt displayet? Disse er grønne, og vil gjerne ha de rød.

Kjøpte spilleren i tro om at det var rødt lys, men fant senere ut at det kunn var rødt lys i europa-utgaven av spilleren.

Jeg kommer selvfølgelig ikke til å lodde ut ev. komponenter selv, men overlate dette til folk som har kunnskap og dyktighet til å utføre noe slikt.

Bare lurer på om det ER mulig..

Setter stooor pris på svar..! :hug:

Hei du.

Hvordan er det med sonen på spilleren du kjøpte i usa? Driver å ser litt selv på spillere der nede. Men er redd ikke sone 2 (som blir brukt i norge) vil fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg en PM så blir vi sikkert enige om noe.

Hei.

Gjøre dere dette på feks alpine / rockford forgate spillere også`? tenkte på radioen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

Hvordan er det med sonen på spilleren du kjøpte i usa? Driver å ser litt selv på spillere der nede. Men er redd ikke sone 2 (som blir brukt i norge) vil fungere.

Jeg har faktisk ikke fått testet så mye med spilleren enda. Svidde ut en kopi av AVP, og den funker affal både på spilleren i bilen, og den originale, norske, Sony-dvd-spilleren jeg har i stua..

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke fått testet så mye med spilleren enda. Svidde ut en kopi av AVP, og den funker affal både på spilleren i bilen, og den originale, norske, Sony-dvd-spilleren jeg har i stua..

Det kan jo tenkes at kopiene er sonefrie...?

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider