Bjoerhus Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Har kjøpt 1000m som jeg skal montere xenon i og sette på bilen, (Hella rally 1000 ff.) Noen som har tips på hvordan man skal montere disse? Kan blir problematisk å bruke en plate som man setter bak skilet, da skilplaten går litt inn i fangeren. Og hva gjelder å borre i fangeren, er det uaktuellt =) Hordan får jeg best mulig resultat, unngå at det blir mye vibrasjoner, uten at monteringen blir styg på noe vis? Siter Audi A4 1996 Opel Omega 1997- Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Har kjøpt 1000m som jeg skal montere xenon i og sette på bilen, (Hella rally 1000 ff.) Noen som har tips på hvordan man skal montere disse? Kan blir problematisk å bruke en plate som man setter bak skilet, da skilplaten går litt inn i fangeren. Og hva gjelder å borre i fangeren, er det uaktuellt =) Hordan får jeg best mulig resultat, unngå at det blir mye vibrasjoner, uten at monteringen blir styg på noe vis? Hella bruker å lage braketter til en del biler, har du undersøkt dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoerhus Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Hella bruker å lage braketter til en del biler, har du undersøkt dette? braketter, er det de festene som går bak skiltet, ? damndamn Siter Audi A4 1996 Opel Omega 1997- Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 braketter, er det de festene som går bak skiltet, ? damndamn Ofte siter disse mellom fanger og grill? Festes usynlig! bakk grill/fanger.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg