Dag-Johansen Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Tenke det var bilstero dere tenkte på med alle de dame kroppene å øl.HVA TROR DU KONA DI SIER DAG?JA! JEG SÅ DEG NOK! KLARTE Å SNIKE DEG INNPÅ NOEN KYLLINGLÅR JA! Kona mi er vant til at damene klenger på meg! Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Jeg må bare si at dette er eller var ett sinnsykt bra prosjekt. Nå har jeg fått mange ideer til hva som kan gjøres. Tusen takk for mye Inspirasjon Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Jeg må bare si at dette er eller var ett sinnsykt bra prosjekt. Nå har jeg fått mange ideer til hva som kan gjøres. Tusen takk for mye Inspirasjon det er bra:) bare å rope om du skulle trenger noe eller lurer på noe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 det er bra:) bare å rope om du skulle trenger noe eller lurer på noe:) Tusen takk. Håper og å få begynnt med prosjektet om et par uker. Men jeg lurte på hvordan du støyper sidedørene. Er det noen spesielle triks ? Har du bilder ? Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Tusen takk. Håper og å få begynnt med prosjektet om et par uker. Men jeg lurte på hvordan du støyper sidedørene. Er det noen spesielle triks ? Har du bilder ? om du ser tilbake i tråden her så er det bilder av alt som er gjort med bilen:) er hovedsaklig Støpeplast som er brukt på dørene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 så bilen din på streetmeet på hamar, helt konge=) du har greid det igjen, skulle gjerne lært mer om glassfiber bygging og slik men vet liksom ikke helt hvordan. hva blir det neste nuh da? :) Mvh Joachim Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 bilen er råere irl enn på bilder ass.. :) digga det du har gjort med baklyktene! testa du dbdrag på treffet el? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Takk takk:) lampene ble ok synes jeg, litt mye sort nå, men de lampene i luka skal bort med tid og stunder så da vil det se ut som folk:) hehe, noe DBdrag blir det nok ikke på meg :) er nok ikke utstyr som egner seg for det, ikke har jeg noe spes interesse for det heller:) glassfiber går det alltids an å lære seg, men det tar tid å krever mye trening, jeg har holdt på med stereo siden jeg var 13-14 år, å jeg er nå 25, så jeg har rukket å teste litt :) kansje jeg skal arrangere noen kurs etterhvert:) hva neste prosjekt blir vet jeg ikke ennå, mye tanker og ideer som surrer rundt i hodet om dagen, men først må jeg selge unna litt biler å legge litt planer, så få vi se hva vi får tid til:) men denne bilen her er jo ennå ikke ferdig ennå, så vi får se, om jeg får tid til å bygge en ny bil til vinteren så kansje jeg selger denne til høsten, men det får vi se, må ha tid til alt først:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 om du ikke har nok biler å utfolde ideene dine på har jeg en du kan teste litt på :P hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 om du ikke har nok biler å utfolde ideene dine på har jeg en du kan teste litt på :P hehe. biler er ikke noe problem, problemet er at jeg snart kan starte et museum for bilstereobiler om jeg ikke selger noe av det jeg har:) så om noen vil ha BMW så løp og kjøp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hehe. får utvide garagen ut mot veien og stare omvisning noen ganger om dagen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hehe. får utvide garagen ut mot veien og stare omvisning noen ganger om dagen :) hehehe, greit det om noen finansierer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Bilstereokurs Anders,Bilstereokurs...........Finans iorden,hehe.......:afro Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Bilstereokurs Anders,Bilstereokurs...........Finans iorden,hehe.......:afro skal ikke se bort ifa det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Artig å se bilen din i går Anders, den var akkurat like pen og strøken som jeg trodde.. Fikk tatt MASSE bilder av bilen din, håper du ikke har noe imot at jeg legger ut noen her? også det bildet jeg ble mest fornøyd med i hele går: Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg