Earthquake Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 jeg tar med meg kamera og PC nedover, så det kommer daglige oppdateringer fra messa:) om jeg får tilgang til nett der:) Vi kommer også til å legge ut en komplett raport med bilder i galleriet på sidene våre når vi er tilbake:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Jeg har sikret meg med kyskhetsbelte i polert rustfritt, kan aldri være for trygg med Anders og Dag på rommet:) Skal du ha noe mer enn de automatsikringene vi snakket om? I så tilfelle må du si ifra nå, bestilling går på tirsdag:) Mail komme imorgen! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Den dekoren KAN jeg faktisk leve med...jeg så for meg noe i samme stil som på en viss Supra...:puke Nå er det bare å glede seg til store pene bilder fra bra locations:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Har nettopp sett bilen live, med bagasje inni og møkk utapå. Ganske uvant stil på installasjonen må jeg si. Herlig uvant! It's koooooooooool sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Har nettopp sett bilen live, med bagasje inni og møkk utapå. Ganske uvant stil på installasjonen må jeg si. Herlig uvant! It's koooooooooool sombrero nice..:peace: gleder meg til å se bilen live.. fikk du hørt noe lyd fra kjerra eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Det aller feteste er vel at den bilen skal innom garasjen på Tollamoen før han skal kjøre bilen ned til Sinsheim.. Husker bare vagt hva som ble gjort med den forrige bilen han kjørte til utlandet uten at eieren var med :lol :lol Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Hva skjedde den gangen Lars ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grinder_MB Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Hvor mye koster det for en slik rull med alacantara stoff? og hvor selger det? nær tr.heim Siter ---------------------------------------------- X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0 X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v 92- Ford Probe, 24v, "medeier". ---------------------------------------------- Det fins ingen problemer, Kun løsninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 fytte heite satan da.. helrå bil! eneste jeg ikke likte var baklyktene! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Bra bil du har fått deg. Må bare si den er mye bedre live en på bilder.;) Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Hvor mye koster det for en slik rull med alacantara stoff? og hvor selger det? nær tr.heim alcantaraen selges i løpemeter, 140cm bredde, 795kr pr mtr. send meg en mail om du er interessert:) anders@autod.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 fytte heite satan da.. helrå bil! eneste jeg ikke likte var baklyktene! :) baklyktene skal bygges om når jeg kommer hjem:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 baklyktene skal bygges om når jeg kommer hjem:) Er du på vei Anders.. ? Hvordan er turen ? Pass på å få tatt no foto`s av nu babes underveis oxo da med kanskje v/siden av Honda`n..hehe:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Er du på vei Anders.. ? Hvordan er turen ? Pass på å få tatt no foto`s av nu babes underveis oxo da med kanskje v/siden av Honda`n..hehe:op jeg er i tønsberg jeg, er ikke jeg som skal kjøre den ned, så jeg overlater fotograferingen til fido og tollamoen køstom og kaffe..:) men det blir nok litt bilder fra messa tenker jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 La nå de baklyktene sitte på Anders.Synes de passer ............:afro Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg