autod Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 litt tidlig ute her også men her er noen flere bilder:) mer senere;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 FY så fett det ble , det dekselet ditt... Lurte på å spørre deg tidligere om det skulle komme ODR-logo flere steder i interiøret, men ville heller vente og se. Og godt var det:D Dagen er lang og fin den...;) BTW: når er "deadline" for bilen? Førstkommende helg? Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Klokka på forumet her går en time feil.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 FY så fett det ble , det dekselet ditt...Lurte på å spørre deg tidligere om det skulle komme ODR-logo flere steder i interiøret, men ville heller vente og se. Og godt var det:D Dagen er lang og fin den...;) BTW: når er "deadline" for bilen? Førstkommende helg? Skal være "ferdig" imorgen eller lørdag..... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Logoene ser MYE bedre ut i virkeligheten..... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 mer senere;) Ser supert ut! Men skruene til subbene stakk litt frem, gjorde de ikke? Svart hadde vært bedre tror jeg :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Det med ODR logoene ble jævlig rått!! Hadde blitt litt "tamt" uten de. Tamt er vel kanskje ikke riktig ord å bruke på et slike bygge, men dere skjønner hva jeg mener. Er mektig imponert over ideer, løsninger og det hele! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ser supert ut! Men skruene til subbene stakk litt frem, gjorde de ikke? Svart hadde vært bedre tror jeg :) det har litt med at det ser jævelig ut med sorte på de foran, å jeg ville ha likt overalt, men jeg får se, det er uansett ikke akkurat noe som tar tid å gjøre så det er ikke prioritert nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 drit kult :D kult med de logone å ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hvis bilen skal være ferdig i morgen eller lørdag kan det ikke være rare tingene som gjenstår...det ser faktisk ikke ut slik heller, at det er mye som gjenstår;) Gleder meg til å se de logoene in real life!! Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 detta er fete saker autod, merkest at du har holdt på med dette før :D *lyst til å høre lyden OG se anlegget i reality* :S Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hvis bilen skal være ferdig i morgen eller lørdag kan det ikke være rare tingene som gjenstår...det ser faktisk ikke ut slik heller, at det er mye som gjenstår;)Gleder meg til å se de logoene in real life!! bilen er ferdig inni stort sett, har igjen å trekke et lite panel og sette inn stolene, så er det igjen å montere gitter i fangerene og frontrute, pluss litt småting her og der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Og dekor... Men mangler en logo :( Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Lyst til å avsløre hvordan logoene på alcantaraen er gjort? :) Dette ble helt ypperlig! Som alltid.. PS: bittelite tips: lag logoene liiittegranne mindre neste gang. Den på bakdekselet ser forsåvidt ok ut, men den på dashen ble litt for stor etter min personlige mening. 95% gjør akkurat samme "feilen", enten det gjelder logoer, skriftstørrelse på dokumenter osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Mangler logo? Hva med en fancy tolkning av ODR? Tviler ikke på at gjengen kommer opp med noe genialt noe:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg