KennethB Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Ai ai! Den nye vekta di var snasen gitt! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 litt mer:) midkonsollen er trekt:) et avtagbart panel på baksiden av konsollen for å gjøre den lettere å trekke:) ups...!! litt "køstom" fester må til:) slik ser det ut nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Lekkert der gitt :) hva bruker du for å feste det avtagbarte dekslet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Det kommer iallefall ikke til å være mye ulyder i interiøret. Hva har du dempet med på innsiden av dashen? Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Nemen.... Nå har jaggu "mopeden" min blitt kjendis også :) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Ai ai! Den nye vekta di var snasen gitt! :) Den vekta er bestil med "overnight shipping".....(kan ikke si hvor den kommer fra) Den er dødskul..... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Hehe, Dette fortsetter bare å bli bedre og bedre, Anders! :) Det med støpeplast hørest spennende ut..! Takk for en liten innføring ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 hva bruker du for å feste det avtagbarte dekslet? Det har jeg også lurt på noen ganger! :) Supert arbeid iallefall, ser dødsbra ut!yodude Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Lekkert der gitt :)hva bruker du for å feste det avtagbarte dekslet? alt er avtagbart:) men jeg regner med du tenker på det rundt bassene? det blir laget så trangt at det blir presset fast:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Det kommer iallefall ikke til å være mye ulyder i interiøret. Hva har du dempet med på innsiden av dashen? innsiden av panelene til dashen er ikke dempet ennå, men det blir et lag med bitoplast A5 der også, bruker det på alt av paneler:) genialt materiale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Æ syns du e flink æ :) God morgen til deg Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Æ syns du e flink æ :) God morgen til deg god morgen til deg også:) litt feil å si at jeg er flink for her er det mange som har tatt i et tak:) blant annet deg:) selv om jeg står for det meste så er jeg langt fra alene om å bygge denne bilen, hadde jeg vært alene hadde jeg aldrig blitt klar:) så er det mer gøy når man er flere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 alt er avtagbart:) men jeg regner med du tenker på det rundt bassene? det blir laget så trangt at det blir presset fast:) tror han tenkte på dekkselet i midtkonsolen. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 oki, det blir sikker satt fast med dobbelsidig tape så lenge, mulig jeg lager noe annet senere, har ikke noe behov for å ta det ut egentlig så det kan sitte der, det er ikke noen innstillinger på forsterkere, og sikringene får jeg byttet yten å ta det av:) men etterhvert så blir det kansje med magneter eller noe, eller grillklips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Ei ei ei... Magnet..? Der sa du noe.. Det var pokker meg smart! :) Må jeg prøve en gang! ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg