Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet


autod

Anbefalte innlegg

Respekt Anders.. :)

 

Nok en gang produserer du en "sikle" bil.

 

Mange gutter (og jenter) som kommer til å sikle på denne bilen når den står å glinser rundt på diverse treff i norden. :win

 

Utrolig god reklame for Pioneer iallefall.

(Og det er vel meningen også..)

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pioneer kommer vel til å få økt omsettingen sin på ODR produkter =)

 

Når bilen skal demo rundt i landet.. hehe :spin

Anders , hvordan skal kablingen skjer fram til ampene i racket ?

 

Skal de komme under forsterkerene ?

 

 

om omsetningen på odr øker vet jeg ikke men,, det er opp til deg det;) hehe

 

husker ikke helt dato men du kan jo se på terminlista til emma og gatebil så er jo mye gjort.,.

 

kablingen vil gå gjennom konsollen og ut i racket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba Anders!

Dette ser ut til å bli et supert prosjekt! Gøy å se hva du har fått til!

Stå på:-)

Har fulgt bilen en stund på forumet nå og det skal bli gøy å se bilen live!!!

 

Snakkes.

Marius

:worshipbm

De som sier at det vi har laget er rævva får gjøre det bedre sjøl da, og sende et bilde etterpå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått no priser på alacantaraen?? kunne du laget en liten tutorial på trekking med det??

Nydelig arbeid :)

Mvh

Marius

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått no priser på alacantaraen?? kunne du laget en liten tutorial på trekking med det??

Nydelig arbeid :)

Mvh

Marius

 

Å trekke alcantara er som å trekke med skai, eller teppe for den saks skyld... (montere dekor også) Bortsett fra at Alcantara er det vannskeligste da det ikke strekker seg så mye (nesten ingen ting !)....

Tror du finner noen detaljerte bilder om trekking på min byggetråd her.

 

Hemmeligheten med å få ett bra resultat på trekking er å bygge delene som skal trekkes, slik at de kan trekkes...;)

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å trekke alcantara er som å trekke med skai, eller teppe for den saks skyld... (montere dekor også) Bortsett fra at Alcantara er det vannskeligste da det ikke strekker seg så mye (nesten ingen ting !)....

Tror du finner noen detaljerte bilder om trekking på min byggetråd her.

 

Hemmeligheten med å få ett bra resultat på trekking er å bygge delene som skal trekkes, slik at de kan trekkes...;)

Har trekt med skai, det kunne jo strekkes mye.. Må prøves engang :) Hvordan greier folk å trekke hele dashbord???

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trekt med skai, det kunne jo strekkes mye.. Må prøves engang :) Hvordan greier folk å trekke hele dashbord???

 

For å si det kort.... "jukse" der det ikke synes.... Man kan også skjøte skai, uten at det synes stort....

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :jackinbox

 

skal du til Hamar den 23 april eller ? Noe planer for det?

 

Kunne ikke se at det sto Våler på term lista - er dette ikke bestemt ennå ?

 

Hva skjer no for tiden på Honda`n... kommer det flere spenndene bilder ;)

 

 

 

har ikke sett på terminlista selv jeg, men ja sikkert på hamar en tur, våler er jo greit der er det jo gatebil så dit skal jeg.

 

her skjer det noe hver dag, bare at de vi holder på med nå er lite interesangt for dere:) da det ikke er spes synlig, sparkle slipe tilpasse, kommer noen bilder om få min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått no priser på alacantaraen?? kunne du laget en liten tutorial på trekking med det??

Nydelig arbeid :)

Mvh

Marius

 

Priser har jeg vel alltid hatt:) den jeg bruker her koster 795kr pr løpemeter (140cmbred) dette er nok den typen som er mest fleksibel, men ikke veldig:)

 

det er nesten litt vanskelig å lage en tutorial da dette må testes, men fremgangsmåten er jo lik på alt, SBR kontaktlim på begge flater, la ligge noen min så legge på å fordele det riktig utover:) det er det som er trikset, å klare å begynne riktig, å fordele riktig, å vite hvor man skal dra for at den skal fordele seg riktig.

på større deler bør man være to stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trekt med skai, det kunne jo strekkes mye.. Må prøves engang :) Hvordan greier folk å trekke hele dashbord???

 

 

har du sett at jeg har laget paneler på hver side av min dash?

 

det er en grunn til at jeg har laget dem:)

slike ting ser man etterhvert som man lærer, hvor vil det bli trøbbel å trekke, så da lager vi delene deretter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt mer i helga:)

 

panelene er trekt:)

 

lim på begge flater:)

divodr004.jpg

divodr005.jpg

divodr002.jpg

 

 

baksiden dempet med bitoplast A5

divodr003.jpg

 

på plass i bilen.

 

divodr007.jpg

divodr008.jpg

 

her ser du luka til sikringene, om dere ser etter på ligger det et lag med dobbeltsidig tape rundt kanten der når jeg sparkler, det er for å lage 1mm klaring rundt hele panelet når jeg støper siste passformen, når vinylen er på plass passer det perfekt:)

divodr006.jpg

 

har limt igjen lokkene i dekslet i bakluke, for få det litt "cleanere" så blir det enklere å trekke.

divodr001.jpg

 

kommer kansje noen bilder av litt småting etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår