robbis Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Hallo har en 82 mod 760 gle me chromegrill på.. har nå kjøpt meg usa front til bilen ( får i posten om noen dager) Det sr jo ut på bilda som at grillen på usa fronten er like stor som chromegrillen , passer dette sånn at jeg kan bruke chromegrillen fra 760en på usa fronten? Var iallefall forskjellig på usa fronten jeg hadde på 240en jeg hadde en gang.. med snutepanser.. prøvde me chromegrill fra 260 på denn menn d passa ikke.. takker for svar! Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Chromegrillen som sitter på bilen allerede kan du bruke. Bilde av bruksbilen min med usa-front: http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload/740gle.JPG Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbis Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 ok, takker for svar :) Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg