Gå til innhold

Tråden om min E39, 520iA

Ranger emnet


Caaatooo

Anbefalte innlegg

Veldig pen bil,Cato,passer virkelig felgene.

 

Her er et bilde fra street meetet på polarbadet i sommer:

DSC07558Small.jpg

 

 

Si i fra om du trenger fotograf da :P

 

 

Så det var du som hadde tadd det bildet?! Vi får ta en fotosession til våren, når sommerdekkene er på plass :D

 

Jeg synes felgene passer bilen overraskende godt, faktisk. Siden det er skrudde felger, så vurderer jeg å bestille nye ytterkanter til bakfelgene, slik at de blir breddet fra 8,5" til 9,5" :) Hvordan dette blir med tanke på innpress osv., vet jeg ikke, men skal sjekke dette opp til uka. Må vel begynne å tenke på sommerdekk snart :D

 

Ellers så har jeg fått montert coiloverene, men bilder kommer ikke før jeg får skrudd den ned ;) Tenkte det kunne lønne seg å ha fronten et stykke fra marka nå som telehivene dukker opp i hytt og gevær. Men, bilen ble KNALLGOD å kjøre! Skikkelig stiv og fin, selv på vinterdekkene. Men der det er isknultrer o.l., så er det rett og slett helt jævlig :p

 

Har forresten hatt bilen på sin første EU-kontroll, noe den såklart kom igjennom uten mangler :D

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 296
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så det var du som hadde tadd det bildet?! Vi får ta en fotosession til våren, når sommerdekkene er på plass :D

 

Jeg synes felgene passer bilen overraskende godt, faktisk. Siden det er skrudde felger, så vurderer jeg å bestille nye ytterkanter til bakfelgene, slik at de blir breddet fra 8,5" til 9,5" :) Hvordan dette blir med tanke på innpress osv., vet jeg ikke, men skal sjekke dette opp til uka. Må vel begynne å tenke på sommerdekk snart :D

 

Ellers så har jeg fått montert coiloverene, men bilder kommer ikke før jeg får skrudd den ned ;) Tenkte det kunne lønne seg å ha fronten et stykke fra marka nå som telehivene dukker opp i hytt og gevær. Men, bilen ble KNALLGOD å kjøre! Skikkelig stiv og fin, selv på vinterdekkene. Men der det er isknultrer o.l., så er det rett og slett helt jævlig :p

 

Har forresten hatt bilen på sin første EU-kontroll, noe den såklart kom igjennom uten mangler :D

 

Hehe,høres fett ut,jeg tok bildet du ser overfor her da,kameraet suger.Nytt kamera ble kjøpt.Var på f.nes torsdag,veldig mye fete locations,kan vel nevne toppen av ny-kjøpesentert,nede ved remi/rema1000 (eller hva det heter).

Et bilde jeg tok der kan sees her:

http://i39.photobucket.com/albums/e192/Hkeinan/Bilder%20jeg%20har%20tatt/ed7fdeff.jpg

 

2 andre bilder tatt på f.Nes 23.Mars:

http://i39.photobucket.com/albums/e192/Hkeinan/Bilder%20jeg%20har%20tatt/d0fec0a6.jpg

http://i39.photobucket.com/albums/e192/Hkeinan/Bilder%20jeg%20har%20tatt/8ecad78f.jpg

Nå ser du hvordan fotonivået mitt er,ikke veldig høyt,men øvelse gjør mester,pene biler,pene bilder er mitt ordtak..

 

Hadde vært morro med bmw-shot en gang,flytter til tromsø til høsten pga. skolegang,skal sikkert til f.nes en gang så vi klarer nok å fikse det en gang.

Men når..hmm,det får vi se på.

 

Pass på så bimmern ikke ser ut som en traktor med coiloversene skrudd helt opp da,må ha på et passelig niveå..50/50 utseende praktisk ;)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Må fortsette dårlig spor med OT: men kommer du på treffet på søndag Cato?? kanskje litt langt å kjøre men.. hadde vært tøft å sett bilen din in-real! :D

 

 

 

Det hadde vært utrolig morsomt, men jeg har dessverre altfor mye som må leses og gjøres frem mot eksamen i slutten av Mai! :(

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært utrolig morsomt, men jeg har dessverre altfor mye som må leses og gjøres frem mot eksamen i slutten av Mai! :(

 

 

Skjønner det vet du=) Tar vel litt mange timer uansett kanskje... :) men lykke til med eksamen vettu!! :D

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nå har det skjedd litt med tanke på bilen, men er så trøtt etter all eksamenslesinga i dag at jeg ikke gidder å oppdatere nå! :D

 

Oppdatering/bilder kommer i løpet av helga!

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Nå har det skjedd litt med tanke på bilen, men er så trøtt etter all eksamenslesinga i dag at jeg ikke gidder å oppdatere nå! :D

 

Oppdatering/bilder kommer i løpet av helga!

 

 

 

Lang helg el?? :P

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang helg el?? :P

 

 

Har vært på en nesten to måneders fylla, deilig! :D Hehe..

 

Har glemt av hele posten. Har tatt noen bilder, skal slenge disse inn når jeg får overført dem til PC'n :)

 

Ellers så har jeg AC Schnitzer pedalsett, -fothviler og -håndbrekkhåndtak liggende i leiligheta, venter bare på montering.. :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Her kommer noen bilder av bilen.. ting tar tid :)

 

 

Siste på gammelfelgene:

CIMG0161.jpg

 

Noen bilder med nyfelgene:

CIMG0166.jpg

CIMG0178.jpg

CIMG0175.jpg

CIMG0206.jpg

CIMG0205.jpg

CIMG0201.jpg

CIMG0187.jpg

 

Felgene er noe kromgreier - lurer på om det er Welin? 8,5"x20" med Toyo Proxes T1-R dekk i 235/30-20" framme og 245/30-20". Dersom jeg beholder bilen, vil disse sannsynligvis bli byttet ut til våren, da jeg ikke synes de kler bilen noe særlig. Kromfargen går ikke overens med sølvfarget bil :)

 

Ellers så har jeg fått levert en del "stæsj" til bilen, og noe skal bestilles. Bl.a. vurderer jeg Shadowline listverk rundt vinduene, samt sorte M5-nyrer med kromriller.

Noen av de delene jeg har fått:

 

Krommede M5-nyrer:

CIMG0177.jpg

AC Schnitzer pedalsett:

CIMG0219.jpg

AC Schnitzer fothviler:

CIMG0221.jpg

AC Schnitzer håndbrekk:

CIMG0220.jpg

 

I tillegg har jeg fått AC Schnitzer ventilhetter, men disse har jeg ikke bilde av :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bilen er fin, men felgene blir litt for Sharif-prega. Krom på BMW-hjul er sjeldent noen suksess i mine øyne :) Blir litt kebab.

 

 

Er helt enig; felgene blir litt "overkill" i forhold til resten av bilen - de skriker etter oppmerksomhet. Derfor kommer jeg til å bytte felger til våren :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår