e321 Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 var en gul dodge viper i haugesunds området.. noen som vet noe mer om den eller har noen bilder? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Var det en RT/10 eller GTS? Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 var en GTS etter det jeg fikk med meg.. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Har også observert denne en del ganger rundt Frakkagjerd - Aksdal Området. Trolig er den herfra et sted ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Den bilen er visst en corvette som er bygget om til en viper utseende tror eg.,. Laffen som eiger den. Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Den bilen er visst en corvette som er bygget om til en viper utseende tror eg.,. Laffen som eiger den. Stemmer - det er en replika. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Noen som har bilde av den? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg